248 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MH1234

Dit was de eerste keer sinds dat ze is geboren. Krijg ook zo vaak opmerking ...
Precies dat! Hou op met me hoor 😂

één jaar geleden

Ik wil trouwens even klagen over die tandjes. Het staat hem echt mega schattig, maar borstvoeden is echt een andere ervaring nu. Ik ben dus al 3x gebeten en leef nu in angst elke keer dat ik hem voed😢

één jaar geleden

He kak. Ik heb onbewust snachts een slaap associatie gecreëerd 😮‍💨 als mijn zoon wakker word in de co sleeper, trek ik hem bij me, maar ik was bezig om dat af te bouwen. Zoon is bezig om dat òp te bouwen en wordt nu met veel regelmaat wakker als ik hem wegleg, om vervolgens dus te huilen als ik hem niet pak. Dit is de eerste nacht dat hij dit doet, dus maar gelijk aankomende nacht wat mee doen😴

één jaar geleden

Bleeeeh dochter is al 1,5 week ziek en ik ben zo zo zo moe. Het is zo zielig als ze in de nachts last heeft maar ik kan niet meer.

één jaar geleden

Hoeveel keer worden jullie baby gemiddeld wakker?

één jaar geleden

Reactie op mom2be_

In een goede nacht 1 a 2x maar afgelopen dagen 4x

één jaar geleden

Als je denkt dat het slapen nog slechter kan, kan dat dus blijkbaar. Zowel overdag als in de nacht 💤

één jaar geleden

Reactie op mom2be_

2 tot 3x, op een slechte nacht 85x 😂

één jaar geleden

Reactie op mom2be_

Tussen 19.00 en 07.00 uur? 4/5 keer ongeveer, waarvan ongeveer 2/3 keer voor 23.00 uur

één jaar geleden

Reactie op mom2be_

Tussen 19 en 23 uur 1 x Daarna tot 7 uur ochtends eigenlijk niet. Nu is hij heel verkouden en wordt hij 1 of 2x beetje wakker. Maar is niet echt wakker wakker. Soms valt hij zelf eigenlijk gelijk weer in slaap. Soms is hij zijn speentje kwijt.

één jaar geleden

Elk uur gezien vannacht 😭

één jaar geleden

Ik kom weer even klagen 😁 Gisteren een lekker potje gejankt, want ik heb voor het eerst kv moeten geven (hier is niks mis mee). Echt een moeilijke stap voor me, omdat ik dat 7 maanden niet nodig heb gehad. 3x raden wie het niet te pruimen vond 😂😅

één jaar geleden

Reactie op mave94

Ik kom weer even klagen 😁 Gisteren een lekker potje gejankt, want ik heb ...
Awww ja ik moest ook ff janken toen ik eerste keer kv gaf alsof ik weer een hoofdstuk moest afsluiten

één jaar geleden

Reactie op mave94

Ik kom weer even klagen 😁 Gisteren een lekker potje gejankt, want ik heb ...
Daar mag je best even om huilen hoor. Je hebt maanden lang je kindje met je lichaam gevoed. De momentjes samen, antistoffen mee kunnen geven etc. Dat is ook wel even iets om afscheid van te nemen

één jaar geleden

Lief❤️ ja ik baalde gewoon van het besef dat m’n lichaam hem niet meer kan geven wat hij nodig heeft, er valt ook niet meer tegenop te kolven. Hopelijk verandert dat weer en anders ben ik heel dankbaar dat kv bestaat. Voor nu gelukkig nog maar 1 fles die ik wil vervangen. Ach jaaa, het moest een keer gebeuren 😇

één jaar geleden

Reactie op mave94

Lief❤️ ja ik baalde gewoon van het besef dat m’n lichaam hem niet meer kan ...
Ik snap het helemaal! Mijn zoontje had een verborgen tongriem waardoor hij niet goed dronk aan de borst. Ik heb toen wel gekolfd maar de productie ging langzaam achteruit. Ik weet dat ik mijn best heb gedaan en dat alle beetjes helpen maar toch is het een omschakeling. Zelfs nu nog denk ik vooral bij ziekte “ gaf ik nog maar borstvoeding “

één jaar geleden

Reactie op mave94

Lief❤️ ja ik baalde gewoon van het besef dat m’n lichaam hem niet meer kan ...
Ik snap het helemaal. Ik dacht bij de eerste x kv ook, het begin van het einde van zon mooie fase! ( Hoeft natuurlijk niet het einde te zijn maar zo voelde het). Ik wil je een positief bericht sturen, ik ben door te weinig productie na 6 maand gestopt. Ik zag er zo tegenop!! Maar.. toen ik eenmaal gestopt was, heb ik het ook niet meer gemist. Kindje hapte ook na een paar dagen al niet meer naar mn borst en was helemaal gewend. Hij wilde op een gegeven moment zelfs niet meer de bv uit de vriezer, maar kv! En nu een maand verder, oh heerlijk! Mn eigen lichaam en vrijheid terug! Heb het met allllle liefde gedaan en vond het zo geen straf, maar tegen mn eigen verwachting in vind ik het nu toch ook wel weer heerlijk. Ik wil je hier niets mee aanpraten maar gewoon laten weten dat zelfs met zware tegenzin stoppen mee kan vallen 🙂 hopelijk kan je het zo lang volhouden als je wil!

één jaar geleden

Pffffff heeeeel even klagen hoor! Kleine van 8 maanden is verkouden en hoest enorm. Hij hoest zich dus ook wakker, vraagt dan snachts om drinken, drinkt maar 30 ml en slaapt dan weer even. Komt netjes na 3 uur weer voor de volgende ronde. Hij sliep best goed door en dan nu dit😮‍💨 Overdag drinkt hij bijna niet en wilt alleen "lekkere dingen" (beetje fruit, broodje, dat soort dingen) continu huilerig en hangerig.. Ik wéét dat ie ziek is en dat het erbij hoort maar man, wat doodvermoeiend en ik kan er niets mee

één jaar geleden

Mama ziek, kleine ook ziek, koorts, wilt de hele dag gedragen worden. Doet dutjes van max 10min en als ik begin te hoesten kijkt die mij boos en geïrriteerd aan en begint vervolgens te huilen. sorry meneer, jij wilt gedragen worden!! Mag ik ook even. -__-

één jaar geleden

Rick is 8 maanden en heeft de hele tijd slecht gedronken. Eerst bleek het aan z’n tongriempje te liggen en is hij hier aan geholpen en nu zou het koemelk zijn, maar naar proberen maakte dit nog geen verschil. Eten en drinken is elke keer een uitdaging. Hij jammert veel, vaak verkouden, ademt af en toe pieperig, lijkt last van krampjes te hebben. Ik vind het zo zielig voor hem want we komen er maar niet achter. Mijn man werkt veel en is daarna zo moe dat hij tegelijk met Rick naar bed gaat. Alles komt dus praktisch op mij neer en na jaren proberen wil ik niet klagen maar het is soms gewoon zo zwaar. Iedereen is ook zo met zichzelf bezig dat ik nergens terecht kan. Ik voel me zo alleen