248 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Charissavm
Dat er nog steeds 12 kilo meer aanzit dan voor de zwangerschap.. (7 kilo a ...
Ik weet niet wat voor voeding je geeft. Maar ik had dit bij mijn eerste met de borstvoeding ook. Per voeding die stopte viel ik een aantal kilo af. En vlak voor de zw van de 2e was ik weer keurig op gewicht
2 jaar geleden
Reactie op RilanaK
Oh en nog een grote frustratie hier is het CB!
Eigen keuzes maken bestaat d ...
Lijkt mij dat als hij boven de groeicurve zit hij juist goed genoeg groeit op borstvoeding 😂. Af en toe…. Tegen mij werd ook met 5 maanden gezegd dat ik echt meer vaste voeding moest geven 🙄
2 jaar geleden
Reactie op LiLi319
Lijkt mij dat als hij boven de groeicurve zit hij juist goed genoeg groeit ...
Ik dacht eigenlijk hetzelfde! Als ze goed groeien, dan hebben ze er toch juist genoeg aan?
2 jaar geleden
Reactie op Norelien
Wat voor symptomen heb je?
Ik voelde / zag iets bij de opening wat ik normaal gesproken niet had. Maar ik ben gisteren geweest en geen verzakking! Wat ik voelde en zag was een stukje vagina wand wat een beetje opgezet / opgezwollen was. Ze raadde me sowieso aan om de bekkembodemspieren te trainen.
2 jaar geleden
Reactie op MH1234
Ooooh ik ben zo’n sukkel, ik stoot net mijn net gekolfde flesje melk om van ...
Ik had een keer dat de dop van de fles er af knalde (nog steeds geen idee hoe) en melk door de hele keuken heen. Ik ken de pijn 🥲
2 jaar geleden
Reactie op Nathaliiieee
Ik had een keer dat de dop van de fles er af knalde (nog steeds geen idee h ...
Haha was hier ook niet de eerste keer dat dit gebeurde, gelukkig heb ik een redelijke voorraad opgebouwd in de vriezer, maar het voelt zo naar haha. Ze is oook een fijnproever, want vindt de vers getapte het lekkerste. Snap ik ook wel, vind ik bij een biertje ook!
2 jaar geleden
Reactie op MH1234
Ik voel je pijn! 😩
2 jaar geleden
Dat je partner niet begrijpt dat je na een avonddienst(01.00 op bed) , snachts 2x borstvoeding geeft en dan smorgens nog even wil blijven liggen en dan vriendelijk vraagt of je partner eruit gaat met onze zoon...
Ons zoontje ligt bij ons op de kamer vanwege huis met 1 slaapkamer #woningnood😑
2 jaar geleden
Reactie op MH1234
Nooooo