Ik heb het nog niet, maar ben van plan een cloudpillow te kopen daar kun je de vulling van uithalen om het op de hoeveelheid te doen die je wilt. Die hebben ook kinderkussen en ik heb voor mijzelf ook 1 van hun en vind het fijn slapen.
Qua dekbed wil ik van zelesta gaan kopen omdat het hele dekbed in de was kan en je geen gedoe hebt net hoezen erom doen. Ik heb het voor mijzelf ook en vind het ideaal.
De peuter heeft een peuterkussen (Jysk) en een peuterdekbed (dacht beddenreus).
De kleuter heeft een dun volwassenen dekbed en een dun kussen van beddenreus.
Mijn eerste kussen van Silvana deze kan je door ademen. En gewoon normaal dekbed dekbed van IKEA maar zoon slaapt in een twijfelaar omdat hij in de nachten nogal spookt dus kunnen we bij hem gaan liggen als het nodig is
Peuterkussen en dekbed(140x200) van de IKEA. Laten adviseren voor het dekbed. Ze slaapt nog in een ledikant, maar waarschijnlijk niet meer heel lang. Is een koeler dekbed, in materiaal en gewicht voor kinderen ideaal volgens de beste mevrouw. Ligt op de kinder afdeling ook maar 1 soort dekbed. Wij gaan de stap van ledikant naar kinderbed maken en niet tussenstap van peuterbed.
Ik heb het nog niet, maar ben van plan een cloudpillow te kopen daar kun je ...
De cloudpillow kussens zijn pas voor kinderen vanaf 4j als ik me niet vergis. Had er ook voor gekeken omdat ik er zelf ook eentje heb. Staat op de website ☺️