36 Reacties

4 jaar geleden

Spannend he! Wat een leuke keuze heb je gemaakt! Wij hebben de onze vorige week besteld en zou volgende week ongeveer klaar moeten zijn. Ik stel wel alles zelf samen (omdat ik dit leuk vind om te doen), dus volgende week staan hier een berg dozen en bokaaltjes in huis :p juist hopen dat het niet meer zo giga warm wordt anders smelten al die suikerbonen al weg 🙈

4 jaar geleden

Reactie op VGDQ

Spannend he! Wat een leuke keuze heb je gemaakt! Wij hebben de onze vorige ...
Oh zelf samen stellen is echt niet aan mij besteed. Ben daar echt te ongeduldig voor 😅 ohnee ik zal mee hopen 🙈 ik mag demijne eind juni ophalen en die ga ik op de slaapkamer van ons ventje stockeren, dat is de koelste kamer in huis.

4 jaar geleden

Hier de suikerbonen ook al klaar, ik heb alles zelf gevuld 🙏🏼 de snoepzakjes voor de kids vorig weekend ook afgemaakt dus weer een zorg dat weg is 😊 Nu idd maar hopen dat het wat meevalt qua warmte. Alles staat hier beneden in de kast en we hebben gelukkig wel airco maar ben er toch niet volledig gerust in 😅

4 jaar geleden

Ik heb dezelfde vierkante doosjes enkel met een naamsticker en ecru bolletjes.. verder is er badzout en handzeep en voor de kindjes zakjes met snoep

4 jaar geleden

Mag ik vragen waar dit voor is ?? Nog nooit van gehoord 🙈

4 jaar geleden

Reactie op HappyM8

Mag ik vragen waar dit voor is ?? Nog nooit van gehoord 🙈
Wanneer een baby geboren wordt is het in België de gewoonte om je familie en vrienden die op bezoek komen een soort aandenken te geven of als bedankje voor het bezoek en mogelijk cadeautje :) het zijn vaak chocolaatjes of snoepjes in leuke verpakkingen met de naam van je kindje op. Een beetje zoals bij jullie de beschuit met muisjes

4 jaar geleden

Reactie op VGDQ

Wanneer een baby geboren wordt is het in België de gewoonte om je familie e ...
Wauw wat een ontzettend leuk idee zeg!! En veel beter dan beschuit met muisjes haha 😋

4 jaar geleden

Reactie op HappyM8

Wauw wat een ontzettend leuk idee zeg!! En veel beter dan beschuit met muis ...
Vind dat zo vies 😩 Ga hier ook echt iets anders doen dan beschuit met muisjes 🫣

4 jaar geleden

Ik moet hier nog voor kijken 🫢 Ikzelf vind suikerbonen niet lekker, dus zal eerder iets doen met snoepjes denk ik 😄 Ga eens kijken in de Ava wat ze hebben voor doosjes en dan zelf opvullen met snoepjes denk ik.

4 jaar geleden

Reactie op 1Lisa

Ik moet hier nog voor kijken 🫢 Ikzelf vind suikerbonen niet lekker, dus za ...
Das het leuke aan dat je echt zelf kiest he 🥰 je kan er helemaal je eigen gang in gaan ❤️

4 jaar geleden

Reactie op VGDQ

Wanneer een baby geboren wordt is het in België de gewoonte om je familie e ...
Wat leuk zeg!! Leuke traditie in België

4 jaar geleden

Reactie op Mirjem

Wat leuk zeg!! Leuke traditie in België
Ja leuke traditie maar doopsuikers zijn wel erg duur merk ik. Zo ben je makkelijk 500€ aan kwijt

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-1ekindje

Ja leuke traditie maar doopsuikers zijn wel erg duur merk ik. Zo ben je mak ...
Meen je dat?? Hm.. dan ben ik toch blij met 5 euro traditie hier met beschuit met muisjes.🤣🤣🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Niet persee hoor, ik heb voor 80 stuks, nog geen €230 betaald. Hangt er vznaf hoe duur je het zelf wilt maken natuurlijk

4 jaar geleden

Ons doopsuiker standje in de maak ☺️

4 jaar geleden

Oei die van ons kosten ook zeker geen 500 euro hoor 😊 de verpakkingen (bokaaltjes, doosjes) zijn het duurst. Dus daar ga je zelf zo duur in als je zelf wenst.

4 jaar geleden

Dat zijn wel hele dure hoor 😅

4 jaar geleden

Hoeveel stuks voorzien jullie? Is dat ongeveer evenveel als dat je geboortekaartjes hebt voorzien? Neemt iedereen een geschenkje mee of meer per gezin denk jullie?

4 jaar geleden

Reactie op 1Lisa

Hoeveel stuks voorzien jullie? Is dat ongeveer evenveel als dat je geboorte ...
Ik heb een excel gemaakt met alle personen die een kaartje moeten krijgen, daar naast hebk kolommen gemaakt met 'suikerbonen' - 'snoepjes' - 'belleblazers' en dan kruisjes gezet met mijn inschatting :) dat zijn enerzijds vrienden en familie die waarschijnlijk langskomen en mensen van wie ik vermoed dat ze niet langskomen, maar wel een cadeautje zouden kunnen geven zodat ik hen toch iets kan terug geven als bedankje. Dan hebk de kruisjes uitgeteld en de aantallen naar boven afgerond :)

4 jaar geleden

Reactie op VGDQ

Ik heb een excel gemaakt met alle personen die een kaartje moeten krijgen, ...
Jaa zo heb ik het ook gedaan 🤭 niet met excel, maar gewoon met pen en papier hahaha 🤣