11 Reacties

2 jaar geleden

Hier hebben we er ook continu last van gehad , enige wat bij ons hielp was nurofen en ijsjes en verder konden we ook niet zoveel doen dan wachten tot het minder werd. Het waren hel weken !sterkte voor je kleine meid

2 jaar geleden

Reactie op Kimm1991

Hier hebben we er ook continu last van gehad , enige wat bij ons hielp was ...
Zo sneu en heftig he!😩 werkte de neurofen beter/langer dan paracetamol? Thanks btw voor je reactie!

2 jaar geleden

Reactie op m548

Zo sneu en heftig he!😩 werkte de neurofen beter/langer dan paracetamol? ...
Ja het werkte hier echt beter dan de paracetamol, het zal per kindje misschien verschillende zijn maar ik zou het zeker proberen! Zijn echt de minder leuke dingen maar het word weer beter

2 jaar geleden

Nurofen naast zetpil in de nacht. Ik doet het alleen bij echte pijn maar dan slaapt hij stukken beter! Beterschap

2 jaar geleden

Nurofen mag je inderdaad naast paracetamol gebruiken. Daarnaast kun je nog naar Chamodent van VSM kijken, dat zijn druppeltjes die je kleintje moet slikken. Dat spul maakt het tandvlees wat week waardoor de tandjes makkelijker doorkomen.

2 jaar geleden

Koorts is niet normaal bij doorkomende tanden. Kan een infectie zijn. Bij de tanden (aangezien je erg rode wangen ziet ?) of ergens anders. Check even met HA.

2 jaar geleden

Reactie op -Alicia-

Koorts is niet normaal bij doorkomende tanden. Kan een infectie zijn. Bij d ...
De koorts is inmiddels weer weg, maar ik lees overal dat koorts ook bij doorkomende kiezen kan voorkomen… :(

2 jaar geleden

Reactie op m548

De koorts is inmiddels weer weg, maar ik lees overal dat koorts ook bij doo ...
Ah dat is fijn om te horen. Ik hoop dat ze snel weer helemaal opgeknapt is! ❤️ Dat is een fabeltje. Lichte verhoging kan wel als reactie op zoiets, maar echt koorts niet.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar hier ook drama😫Het enige wat een beetje helpt is nurofen icm dentinox

2 jaar geleden

Reactie op m548

De koorts is inmiddels weer weg, maar ik lees overal dat koorts ook bij doo ...
Lichte koorts wel, maar zo’n hoge koorts komt niet van tanden of kiezen

2 jaar geleden

Reactie op _hipno-

Lichte koorts wel, maar zo’n hoge koorts komt niet van tanden of kiezen
Mijn dochter had 39 graden bij elke set tanden.