26 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou je adviseren om na de bevalling naar een draagconsulentte te gaan. Die hebben meerdere modellen en merken, kijken naar je houding en je wensen en daar mag je passen en testen. Het is namelijk heel belangrijk dat hij past bij jouw lichaam en houding.

3 jaar geleden

Wij zelf hebben een artipoppe, deze al gedragen met mijn zoontje. Wat een geweldige draagzak.😍😍 Het kost wat maar hij is het echt waard. Ze zijn ook nog tweedehands goed te verkopen. Je krijgt als je er eentje koopt de mogelijkheid om korting te geven aan andere dus mocht iemand willen 🤗

3 jaar geleden

Reactie op BabyMB

Wij zelf hebben een artipoppe, deze al gedragen met mijn zoontje. Wat een g ...
Oké dank je wel! Ga eens kijken

3 jaar geleden

Reactie op 1986FMM

Ik zou je adviseren om na de bevalling naar een draagconsulentte te gaan. D ...
Oké thanks! Zat ik al naar te kijken, maar dacht mss is dat onzin. Maar zal het toch eens overwegen!

3 jaar geleden

Ik zou net na de bevalling een draagconsulent vragen om te passen. Belangrijk is dat je een ergonomische neemt. Vele zeggen ergonomisch te zijn, maar is niet. Dus even goed opletten Ik heb een storchenwiege draagzak en 4 doeken.

3 jaar geleden

Een draagzak is vaak pas goed passend voor als je kindje wat groter is (maat 62) maar een draagdoek (zelf knopen!) kan al vanaf het eerste moment: ik zou een draagdoek (rekbare) van ByKai aanraden, die zijn ook goedkoop tweedehands te vinden. Je kan super veel instructies vinden online over knopen en dragen (bijv de YouTube filmpjes van carrywithlove), het is makkelijker dan het lijkt en anders kun je altijd eerst even met een pop ofzo oefenen haha Draagzak zou ik pas kopen als je kindje er is en dan met een draag consulent en/of passen in een baby winkel, ze zijn zo verschillend en ieder lijf is weer anders.

3 jaar geleden

Reactie op Meev

Oké thanks! Zat ik al naar te kijken, maar dacht mss is dat onzin. Maar za ...
Ik vond het echt toegevoegde waarde hebben! Ook leren ze je hoe je het kindje moet dragen, laten je zien hoe het in de zak moet zitten enzo.

3 jaar geleden

Zelf voor ons zoontje een draagzak gebruikt (isara the one, goed aangeraden in draagland), maar nu ook een doek voor de newborn weken (knopen is echt makkelijk!). Best of both worlds zegmaar. Voordeel van knopen is dat je dit (bij een stretch doek) al doet voor je je kind erin zet.

3 jaar geleden

Een draagzak is vaak pas goed passend voor als je kindje wat groter is (maa ...
Oké dank je voor de tips!!

3 jaar geleden

Excuus ik bedoelde “wrapyouinlove” https://youtube.com/c/Wrapyouinlove

3 jaar geleden

Wij hebben de Omni Breeze van Ergobaby 😊. Eerst werd Artipoppe aangeraden door meer mensen, maar ik zag dat die overal juist werd afgeraden (ergonomisch niet verantwoord en ook nog erg duur). Uiteindelijk kwamen we bij Ergobaby uit. Is te gebruiken vanaf newborn tot 4 jaar oud.

3 jaar geleden

Een draagzak is vaak pas goed passend voor als je kindje wat groter is (maa ...
Mijn storchenwiege hebt ik gebruikt vanaf de 2kg en maat 42/44 van de baby ;-) ideaal dus vanaf geboorte

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Ons leek een zak makkelijker, vanwege de clips ipv knopen. We hebben er bij het babypark een aantal uitgeprobeerd en kwamen op de BeSafe uit! Ben benieuwd hoe het straks echt gaat 😃

3 jaar geleden

Ik heb meerdere draagzakken; Artipoppe is mooi en uberhip haha. Heb er eentje en vind hem wel makkelijk aan te doen, mn moeder is ook fan. Maar je kan er niet makkelijk.mee op de rug dragen en dat vind ik wel echt een nadeel, en de prijs natuurlijk. En pas op op met tweedehands kopen, veel oplichters actief hierin. Tula free to grow is een super draagzak, vanaf het begin te gebruiken, met leuke printjes, heeeeel goed tweedehands te vinden, zonder gedoe. Op Vinted heb je er zo meer dan 100 gevonden, die bijna niet gebruikt zijn, dus echt zo zonde om nieuw te kopen.. Manduca is een klassieker, erg goed en heel betaalbaar tweedehands te vinden, wel saai qua design. Stretch draagdoek is zo fijn voor de eerste weken, en zo knus. Knopen heb je snel onder de knie met you tube. Tweedehands uitgebreid te vinden voor rond de tien euro. Ik heb er zelf eentje van Boba via Vinted.

3 jaar geleden

Ik heb het advies gekregen van vriendinnen om na de geboorte draagzakken te testen. Ik heb er nu een te leen van een vriendin.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSimon

Ik heb meerdere draagzakken; Artipoppe is mooi en uberhip haha. Heb er ee ...
Vanaf wanneer is de Artipoppe te gebruiken?

3 jaar geleden

Reactie op Elli22

Vanaf wanneer is de Artipoppe te gebruiken?
Ze zeggen vanaf het begin, maar ik heb die ervaring niet, dan zakken ze nog zo ver onder de stof, voelt niet veilig voor mij. Ik zou zeggen rond 6 weken, mijn zus heeft hem van mij geleend, en had dezelfde ervaring

3 jaar geleden

Wij hebben de draagzak van Artipoppe! Dit is echt een topding. Zij hebben ook draagdoeken als je baby wat kleiner of vroeger geboren wordt. Mocht iemand interesse hebben in een €50 kortingscode laat het me weten, dan stuur ik deze. Je krijgt namelijk bij de aanschaf van een nieuwe zak of doek de mogelijkheid een code met iemand anders te delen.

3 jaar geleden

Rookie! En Artipoppe idd :)