14 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een 360 munchkin beker en deze drinkfles https://www.goedgemerkt.nl/drinkfles-met-naam.html Mijn dochter drinkt vooral water en tussen de middag melk thuis. Op de opvang drinkt ze in de middag ook wel eens slappe thee infusion. 😊

2 jaar geleden

Wij hebben een 360 graden munchkin beker, zowel met als zonder de handvaten. We geven tot nu toe niks anders dan water hieruit, daar neemt ze tot nu toe genoegen mee en drinkt ze ook genoeg van.

2 jaar geleden

Reactie op DaniëlleL

Wij hebben een 360 graden munchkin beker, zowel met als zonder de handvaten ...
Hier net hetzelfde en ‘s ochtends en ‘s avonds een fles

2 jaar geleden

Wij hebben 360 en een rietjes beker, ze drinkt uit beide. Ook wel eens uit een normaal glas, maar dan is de kans op knoeien 50% 😂. Doorgaans melk of water of slappe thee.

2 jaar geleden

Wij hebben een rietjes beker en de met munchkin 360graden beker. Ook drinkt hij uit een normaal glas. (Steelt dan vaak mijn drinken.) In het algemeen drinkt hij water, limonade of melk. Soms slokjes dubbel fris, cristal clear of optimel en soms lauwe thee.

2 jaar geleden

360beker (Munchkin) en open beker van siliconenmateriaal. Beide met 2 handvatten. Hieruit drinkt hij water en thee. Melk krijgt hij wel in een fles.

2 jaar geleden

Miya drinkt vooral uit 360 graden beker van Nuk en uit avent rietjesbeker, en drinkt dan water of babythee (van DM - Duitsland, heel veel keus!). Vaak drinkt ze ook gwn uit een glas of bekertje

2 jaar geleden

Reactie op Izzie_bellie

Hier net hetzelfde en ‘s ochtends en ‘s avonds een fles
Vergeten! Maar we hebben inderdaad s avonds nog een flesje en af en toe nog s morgens (afhankelijk van hoe de ochtend loopt/wat ons programma is)

2 jaar geleden

360 beker en een open beker (oefenen) Hij drinkt water en in de ochtend een papfles.

2 jaar geleden

Onze dochter begint 's ochtend nog met een flesje van 120+4 (en eet daarna een boterham). Overdag drinkt ze soms nog een klein flesje maar ze heeft daar steeds minder zin in. Verder drinkt ze water uit de 360 graden beker (wij hebben gewoon die van de kruidvat en die werkt prima). Af en toe maak ik een keer lauwe kamille thee. Dat drinkt ze ook uit die beker. Gisteren geeft mijn moeder tijdens het oppassen voor het eerst koemelk gegeven in die beker en dat vond ze ineens echt super lekker 😂 Verder geef ik haar af en toe ook iets te drinken uit een open beker. Over het algemeen dezelfde dingen. Water, thee of melk. Bij mijn ontbijt heb ik altijd mangosap en en dat vindt mijn dochter ook mega lekker. Daar krijgt ze vaak een paar slokjes van. Het drinken uit een open beker doet ze heel netjes qua mondmototriek, maar ze weigert nog op die zelf op te pakken.

2 jaar geleden

Wij geven voor het middagslaapje alleen maar water en daarna mag hij ook wel eens roos vicee. Zolang hij water prima vindt geven we niet veel anders. Soms een bekertje melk. Maar hij eet ook nog Brinta met melk. In een rietjes beker en soms een open beker proberen, maar dit gaat altijd nog mis

2 jaar geleden

Hier wil ze dus écht geen water.. toen ze ziek was een keer limo gedaan omdat ze niet goed wilde drinken en sindsdien wil ze geen water meer. Ze slaat het gewoon weg en weigert.

2 jaar geleden

Ons zoontje drinkt alleen maar water. Ik heb water in zijn fles daar drinkt hij zelf de hele dag uit. Tijdens het eten geef ik hem met de open beker