14 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een 360 munchkin beker en deze drinkfles https://www.goedgemerkt.nl/drinkfles-met-naam.html
Mijn dochter drinkt vooral water en tussen de middag melk thuis. Op de opvang drinkt ze in de middag ook wel eens slappe thee infusion. 😊
2 jaar geleden
2 jaar geleden
Reactie op DaniëlleL
Wij hebben een 360 graden munchkin beker, zowel met als zonder de handvaten ...
Hier net hetzelfde en ‘s ochtends en ‘s avonds een fles
2 jaar geleden
Wij hebben 360 en een rietjes beker, ze drinkt uit beide. Ook wel eens uit een normaal glas, maar dan is de kans op knoeien 50% 😂. Doorgaans melk of water of slappe thee.
2 jaar geleden
Onze dochter begint 's ochtend nog met een flesje van 120+4 (en eet daarna een boterham).
Overdag drinkt ze soms nog een klein flesje maar ze heeft daar steeds minder zin in.
Verder drinkt ze water uit de 360 graden beker (wij hebben gewoon die van de kruidvat en die werkt prima).
Af en toe maak ik een keer lauwe kamille thee. Dat drinkt ze ook uit die beker.
Gisteren geeft mijn moeder tijdens het oppassen voor het eerst koemelk gegeven in die beker en dat vond ze ineens echt super lekker 😂
Verder geef ik haar af en toe ook iets te drinken uit een open beker. Over het algemeen dezelfde dingen. Water, thee of melk.
Bij mijn ontbijt heb ik altijd mangosap en en dat vindt mijn dochter ook mega lekker. Daar krijgt ze vaak een paar slokjes van.
Het drinken uit een open beker doet ze heel netjes qua mondmototriek, maar ze weigert nog op die zelf op te pakken.
2 jaar geleden
Wij geven voor het middagslaapje alleen maar water en daarna mag hij ook wel eens roos vicee. Zolang hij water prima vindt geven we niet veel anders. Soms een bekertje melk. Maar hij eet ook nog Brinta met melk. In een rietjes beker en soms een open beker proberen, maar dit gaat altijd nog mis
2 jaar geleden
Hier wil ze dus écht geen water.. toen ze ziek was een keer limo gedaan omdat ze niet goed wilde drinken en sindsdien wil ze geen water meer. Ze slaat het gewoon weg en weigert.
2 jaar geleden
Ons zoontje drinkt alleen maar water. Ik heb water in zijn fles daar drinkt hij zelf de hele dag uit. Tijdens het eten geef ik hem met de open beker