12 Reacties
4 jaar geleden
Ik volg! Toevallig sinds vanochtend hetzelfde en vandaag 31+5. Was van plan om het morgen te vragen tijdens mijn check up bij de verloskundige.
Het is net alsof ik daar een harde trap tegenaan gekregen heb zo beurs dat t voelt 😬
4 jaar geleden
Reactie op DewiDeliana
Ik volg! Toevallig sinds vanochtend hetzelfde en vandaag 31+5. Was van plan ...
Ja, precies dat gevoel! Ben 31+4, toevallig!
Ken het ook niet uit m’n 1e zwangerschap. Benieuwd wat je VK morgen zegt!
Kleine beweegt overigens lekker en heb geen harde buiken ofzo dus maak me niet echt zorgen, vind het gewoon mega pijnlijk/vervelend 🤭
4 jaar geleden
Reactie op ibeyens0
Vndg 33wkn, heb hier al een wk of zo last van.
Ooh en wordt het minder als je goed je rust pakt? Ik kan echt amper zitten, zo’n rotgevoel 🙄
4 jaar geleden
Ik heb dat al sinds 20 weken, alsof je op een fiets stang bent geknald. Komt door het verweken van het bekken. Komt meestal vanaf week 30
4 jaar geleden
Ja, precies dat gevoel! Ben 31+4, toevallig!
Ken het ook niet uit m’n 1e z ...
Ja precies! Maak me ook niet echt zorgen het is alleen erg vervelend, daarom wacht ik morgen lekker mn verloskundige af.
Mijn kippie is gewoon ook actief hoor, soms een beetje té 😝
4 jaar geleden
Hier 32 weken zwanger en dat beurs gevoel van onder al een hele tijd.. bekkenfysio en verloskundige zeggen dat het het oprekken van de baarmoeder en bekken zijn. Dus geen reden voor zorgen (in mijn geval).
Heb wel ook een blaasontsteking gehad maar dat stond niet in verbinding met elkaar.
4 jaar geleden
Nou ik heb het nagevraagd aan m’n verloskundige! Het komt gewoon doordat t kindje dus tegen bepaalde spieren aan drukt nu bij je schaamstreek wat dus dat drukkend gevoel verklaard. Is gewoon harstikke normaal rond dit termijn, betekend niet dat ze al ingedaald is, dat gebeurt pas vaak rond de 37/38 weken.
4 jaar geleden
Reactie op DewiDeliana
Nou ik heb het nagevraagd aan m’n verloskundige! Het komt gewoon doordat t ...
Ooh dacht ik al inderdaad!! Fijn dat je het nog even meldt hier!
Ik heb vandaag geen last meer! Werd vanmorgen wel flink stijf wakker maar heb half uurtje yoga gedaan en voel me nu weer soepel, voorzover mogelijk 🤭