15 Reacties

3 jaar geleden

Hippe geboorte kaartjes kan je zelf ook ontwerpen en een proefdruk bestellen

3 jaar geleden

Hippe geboorte kaartjes kan je zelf ook ontwerpen en een proefdruk bestelle ...
Ja maar ik heb er zelf al 1 ontworpen hij staat al klaar. Dus moet een site hebben waar ik mijn ontwerp kan uploaden. Op die sites kan je niet je eigen ontwerp uploaden. Althans ik zie het nergens staan

3 jaar geleden

Printenbind.nl daar doe ik alles wat ik maak en ontwerp laten drukken

3 jaar geleden

Peterprint.nl of drukwerkdeal?

3 jaar geleden

Ik heb ooit mijn eigen trouwkaarten ontworpen en via https://www.drukzo.nl laten drukken. Erg tevreden over!

3 jaar geleden

Print & bind! Ben ik erg tevreden mee!

3 jaar geleden

Tadaaz! Geboortekaartjes waren binnen 1 dag binnen. Weet alleen niet of eigen ontwerp helemaal kan of combinatie.

3 jaar geleden

Ook tevreden over printenbind

3 jaar geleden

De Kaartendrukkerij

3 jaar geleden

Koningkaart. Daar kan je heel veel, misschien ook je eigen kaartje uploaden.

3 jaar geleden

Mijn vriend heeft een geboortekaartje ontworpen en we hebben een proefdruk ontvangen via Made for Moments. Zijn er heel tevreden over!

3 jaar geleden

Ligt er een beetje aan waarin je het ontwerp gemaakt hebt. Als je een professioneel drukklaar bestand (dus bijv. Een PDF) hebt kun je inderdaad naar websites als Peterprint en Drukwerkdeal gaan.

3 jaar geleden

Colorspace en drukwerkdeal zijn lekker betaalbaar en hebben veel opties qua papiersoorten enzo :) bij Colorspace krijg je als het goed is ook eerst een proefdruk.

3 jaar geleden

Ik ontwerp geboortekaartjes en laat ze altijd bij colorspace drukken! Je kunt ook een gratis pakketje met papiersoorten aanvragen en vanaf een oplage van 25 stuks krijg je een gratis proefdruk