17 Reacties
3 jaar geleden
Hahaha ja dat is volgens mij redelijk normaal. Ik heb dat ook, laatste paar weken ben ik “verslaafd” aan de teatree producten van Holland & Barret. Een vrij sterke, intense geur en de drang die ernaar heb is echt bizar. Ik vind benzine, aantal schoonmaak middelen, terpentine enz. ook heerlijk
3 jaar geleden
Heb ik hier met wasmiddel, het liefst Ariel de poeder variant 😂
Mijn moeder had het met mij met benzine, echt bizar erg. Volgens mij niks mis mee zolang je het niet drinkt :)
3 jaar geleden
Bleek!!!! Oh het liefst ga ik er in liggen. En ik heb laatst 10 minuten aan de nieuwe airco geroken die lekker chemisch naar plastic rook 🤣
3 jaar geleden
Ik heb dit maar dan met groene zeep 💚💚💚
Het schijnt een aanwijzing te kunnen zijn voor lage ijzerwaarde in je bloed. Die was bij mij inderdaad aan de lage kant, dus neem nu supplementen ervoor. Is dat bij jullie ook gecheckt?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6509666/
3 jaar geleden
En neem je al iets ervoor? Ik heb op aanraden van iemand op dit forum Vitakruid ijzersupplement gekocht en neem dat nu een paar weken, het lijkt bij mij wel te helpen! Maar nog geen extra ijzercheck bij de VK gehad, dus weet niet zeker wat het doet.
Ik heb wel het idee dat m’n energieniveau beter is, dus dat is fijn. Groene zeep vind ik nog steeds megalekker ruiken maar heb niet meer zo de urge om aan die fles te gaan snuiven whaha
3 jaar geleden
Reactie op baby13495
Miss een rare vraag maar heb jij dan ook een piep in je oren gekregen
Nou toevallig had ik die al, zo’n jaar of 10 helaas. Dus daar kan ik niks over zeggen mbt ijzer…
Wel echt goed dat je met je ijzerwaarde bezig bent, vooral als je echt extreme cravings hebt zoals je schrijft lijkt het me heel slim daar iets aan te doen:)