17 Reacties
één maand geleden
Onze 2e is morgen avond 3 weken geleden geboren😊
Onze oudere dochter is echt super lief voor haar zusje, maar soms heel jaloers. Vooral omdat zij haar tutje krijgt wanneer ze gaat slapen en de baby als ze huilt🤣
Maar het is echt heel mooi om haar te zien met haar zusje. Het kroelen, de kusjes geven het mooiste wat er bestaat😊🥰
één maand geleden
Hier is de tweede net 6 maanden geworden (wat gaat de tijd vreselijk snel zeg). Ik wilde er 2-3 jaar tussen hebben, maar de eerste duurde zo'n 3 jaar voor het gelukt was. Dus zijn na de eerste verjaardag begonnen. Dacht het zal wel weer lang duren, ook omdat ik nog borstvoeding gaf, 2 keer ongesteld pas was geweest met een cyclus van 60 dagen. Nou Raad eens wie er in 1 cyclus zwanger was (dus zo'n 2 maand later) 🫣. Zit net geen 2 jaar tussen, en het is best pittig maar zoooooo leuk 2 van die kleintjes. En ze zijn ook echt gek op elkaar. Heb zelf ook 2 jaar verschil met mn zusje dus vind het leuk dat zij het ook hebben. Heel veel succes ermee en veel plezier natuurlijk!
één maand geleden
Hier zijn we aan het begin van de zomer gestart voor een tweede, het was net als bij de eerste in de eerste ronde raak, maar helaas na 10 weken een MA (dit is uiteindelijk eind september met medicijnen een miskraam geworden).
Inmiddels zitten we in de tweede ronde na de miskraam en mijn cyclus is een rommeltje geworden. Eerste ronde geen eisprong gevonden, deze ronde pas na 28 dagen een ei-sprong gevonden via ovulatietesten, terwijl mijn cyclus voor de MA tussen de 28 en 32 dagen was. Dus ik ben heel benieuwd hoe het deze ronde gaat aflopen en hoop dat het ons snel weer gegund is.
één maand geleden
Reactie op Nebbie
Yes, onze tweede komt als het goed is over twee maanden. Nu 32 weken :) Zit ...
Oh spannend! Ik wou er het liefst ook 2.5 jaar tussen hebben. We zitten nog half in dubio of we er écht wel voor moeten gaan maar hebben gister al onbeschermde gemeenschap gehad. Onze oudste en jongste hebben 11 jaar verschil en wil er nu niet teveel tussen hebben.
Enige waar we een beetje mee zitten is dat ik een uitzendcontract met uitzendbeding heb, waardoor ik niet veel zekerheid heb qua inkomsten en ze mij bij gebrek aan werk mogen ontslaan ook als ik zwanger ben. Maar echt lang wachten wil ik ook niet. Zo lastig..
één maand geleden
Hier in juli onze derde geboren het is zo gezellig 3 kleintjes de oudste is van oktober 2020 de middelste van eind juli 2022 en de jongste vandaag 5 maanden begin juli dus oud zit elke keer net geen twee jaar tussen. Mij lijkt een 4e dus echt fantastisch over 1,5 jaar al het ond gegund zou zijn maar mn partner is daar nog niet zo enthousiast over. Dat blijft voorlopig nog open
één maand geleden
Wij hebben nu 2 kinderen juli 22 en januari 24. De oudste duurde ruim 3 jaar met behulp van het ziekenhuis en de jongste die kwam spontaan en eigenlijk onverwachts. We waren er niet echt mee bezig aangezien de oudste een huilbaby was en we nog niet verwachtte dat ik nu al spontaan zwanger zou raken (als dat überhaupt al zou gaan lukken).
Ze zijn zo leuk samen!
één maand geleden
Reactie op Chil
Hey volgens mij kennen wij elkaar 🤭
Ja volgens mij ook 😉😉😉😉
één maand geleden
Wij ook twee kindjes(jongens), juli 22 en feb 24. Iets meer dan anderhalf jaar tussen.
Waren ook weer op tijd begonnen omdat de keer ervoor anderhalf jaar duurde en we beide op leeftijd zijn. 1x onveilig gedaan en dat was hem.. haha!
Met vlagen pittig, maar er zijn ook voordelen aan twee kleintjes, ze slapen nog beide overdag enzo ;-). En leuk om te zien hoe ze op elkaar reageren..
Wij zullen niet meer voor een derde gaan, en ik kijk er naar uit dat ze beide wat groter zijn. Maar zal het toch ook ergens wel gaan missen. Het is allemaal zo puur bij die kleintjes!
Geniet van deze voorpret weer :)
één maand geleden
Leuk! Ik ben nu 27 weken zwanger van de derde. Dus er zal straks ongeveer 2,5 jaar tussen de jongsten zitten.
19 dagen geleden
Ik ga vanaf deze maand beginnen, waren door wat privé-omstandigheden er niet klaar voor maar met oud en nieuw besloten er toch voor te gaan. Vind het ergens wel jammer dat er straks wat groter leeftijdsverschil tussen zit maar ik hoop dat het ons snel gegund is.
16 dagen geleden
Hier afgelopen september bevallen van 2e kindje. Ze schillen 2 jaar en 2maanden ongeveer.
Vond het in het begin best pittig. Maar nu dat hij bijna 4 maanden is en onze dochter ook gewend eraan is, vind ik het echt heerlijk. Ze doet het heel goed met hem. En onze zoon vindt onze dochter echt heel interessant
12 dagen geleden
Nu zwanger van een meisje en er zal straks bijna 3 jaar tussen haar en mijn zoontje zitten. Vind het prima qua leeftijdsverschil, mijn zoontje wilt nu zoveel mogelijk zelf doen dus is eigenlijk wel perfect zo zwanger 😅🤰hij lijkt zich ook wel echt bewust dat hij een zusje krijgt 🥰