24 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben iedereen tegelijk (1x klaar).
Bowlingzaal afgehuurd met 3 drankjes en wat bitter garnituur (geen zooi thuis).
Taart met 1 kaarsje 🥰
Van 14:30 (na dutje) tot 17 (eten maken).
Lijstje gemaakt met cadeau wensen. (Push walker)
Tegen de 400 euro alles bij elkaar.
😁
Zo hebben wij het ook leuk en zijn we om 17 gewoon weer "klaar".
2 jaar geleden
Wij hebben familie en een paar vrienden bij elkaar en dag erna komen oppas en hun ouders.
Wij hebben wild one als thema. Heb versieringen bij wish besteld.
Hadden niet echt een budget. Heb 50,- uitgegeven aan versiering.
Voor kado: hebben we loop wagen, opbergkastje waar hij zelf de laatjes eruit kan pakken. Tuin speelgoed. Schuim klimblokken, duplo etc.
2 jaar geleden
Wij doen het op een veldje bij een speeltuin met een partytent en parasols.
- met familie en vrienden
- na ochtend slaapje 12:00 tot 15:30
- gebak voor bezoek en eigen taartje voor m’n zoon
- lijstje met cadeaus, als je wil kan ik een printscreen maken?
- versiering buiten is voornamelijk wit in groene omgeving
- versiering thuis is bruin/groen/wit met beertjes
Ik heb niet echt een budget.. van ons heeft hij al een pikler driehoek gehad.
Versiering is ongeveer 40€ en het gebak plus drinken voor de gasten zal ook ongeveer 40€ zijn.
2 jaar geleden
Wij vieren het in 1x bij een kleine bar in een groene omgeving van 14 - 17 uur. Taart, drankjes en hapjes.
En het is inderdaad ook een beetje voor ons ;). Goede gelegenheid om weer eens met iedereen samen te zijn en leuke herinnering voor later.
Cadeau inspiratie is van harte welkom! Ik heb al vragen gehad wat ze wil maar nog niet echt ideeën.
2 jaar geleden
Wij doen het thuis met familie en vrienden door elkaar. Is een grote groep, maja zijn we er wel gelijk vanaf.
Wij hebben als thema "jungle".
Een taart besteld bij droomtaarten.nl en een bijpassend mep taartje voor de kleine. Dit alleen was al €200,-.
Versiering denk ook €50,-.
Cadeaus al veel te veel aan uitgegeven. Kortom, geen budget.
Ook voor de opvang traktaties laten maken in jungle thema.
2 jaar geleden
Wij nodigen de familie uit bij ons thuis. Ik hoop op goed weer 😅.
Verder nog geen thema ofzo, vind niet direct iets voor een jongen ( had al pastel en regenbogen gedacht maar is toch eerder voor een meisje 🤔)
Wij doen gewoon wat hapjes, we zijn niet echt taart eters.
Voor cadeau's heb ik een lijstje, maar er staat nog niet superveel in. Ik hoop hier wat tips te lezen 😄 heb een uv tent, van die waterschoentjes, klein en groot speelgoed.
2 jaar geleden
Ik heb het al voorbereid 😎
Heb bij AliExpress de versiering gekocht, jungle thema. Versiering inclusief mega veel ballonnen, bordjes en uitdeelzakjes kleine 50 euro.
Vriendin maakt jungle taart , 2 lagen.
Uitnodigingen verstuurd, komt zo’n 25 man, via lijstje.nl cadeautips
Kan in de achtertuin: vanaf 10 uur.
Partytent zetten we op.
En gewoon hapje en drankje
Heb geen budget
2 jaar geleden
De uitnodiging is inmiddels uitgestuurd naar zowel familie als vrienden (komen uit op zo een 50 genodigden, maar zullen waarschijnlijk rond de 30 a 35 mensen komen ivm vakantietijd).
We doen het voor iedereen tegelijkertijd, bij ons thuis tussen 11.00 en 14.00 uur, hopelijk kan het in de tuin met mooi weer.
Versiering is pastelkleurig en bloemen net als haar geboortekaartje en de verjaardagsuitnodiging, dus dat komt dan mooi samen.
Ben nog aan het denken over de taart, wil sowieso een kindertaart maken van bijvoorbeeld zelfgemaakte bananencake en dan een taartje voor de volwassenen.
Ik heb een lijstje gemaakt op lijstje.nl met van alles wat; mooie voorleesboeken, schommel, zandbak, zandbakattributen, attributen voor bij het keukentje, sensorisch speelgoed, kleurpotloden etc. Ook heel gevarieerd qua prijzen zodat er voor iedereen iets bij zit.
2 jaar geleden
Wij doen 1 middag feest voor iedereen tegelijk: onze familie en vrienden (hij heeft natuurlijk nog niet echt vriendjes). Voor de eerste verjaardag doe ik nog geen thema. Hij krijgt er toch weinig van mee. Dus gewoon normale slingers. Heb wel slingers met 1 jaar erop gekocht. Ook het kaartje heb ik dus nog uitgezocht wat ik zelf mooi vind.
Verder zorgen we ook dat er eten is, omdat zijn ooms en tantes 1 uur moeten rijden. Dus we doen het van 15 tot 19 ongeveer. Ik bak zelf cake en die versier ik (met vlaggetjes erop). Dit geef ik ook mee aan de leidsters op het kdv. De kindjes krijgen uitdeelboekjes.
Ik heb niet echt een budget voor verjaardagen. Het moet gewoon leuk zijn. Maar grofweg
- versieringen 10 euro
- traktaties 20 euro
- taart 10 euro
- avondeten 100 euro
- drankjes enzo 50 euro (?)
- cadeau 50 euro
Qua cadeaus: het is mn tweede zoon dus ik vind het nu wel lastig. Maar dingen die leuk zijn bij een eerste kind:
- KEUKENTJE (echt daar spelen mn jongens zooooo veel mee)
- modderkeuken
- loopwagen
- activiteitenkubus
- duplo als je dat nog niet hebt, dat gaat echt veel gebruikt worden. Ook handig omdat je hier veel verschillende prijzen in hebt
- zandbak
- boekjes
- onze zoons houden van toettoet autos. plastic en onverantwoord, maar wel leuk.
2 jaar geleden
Onze dochter is op zaterdag 8 juli 1 jaar en wij doen het die dag zo:
Ochtend 10:30-13:00:
Naaste familieleden zoals opa’s, oma’s, onze broers/zussen en hun partners/kids (13 man in totaal). We maken een grote fruitschaal en hebben een Nijntje taart die we samen met haar gaan uitblazen. Verder wat zomerse high tea achtige snacks en watertaps met bruisend water erin en vers fruit.
13:00-14:30 even niks (dan kan onze dochter een dutje doen of ontprikkelen door even rustig te spelen en met ons te zijn).
Middag 14:30 - 17:00:
Vrienden met hun partners en kids (+/- 15 man in totaal). Eten en drinken hetzelfde als in de ochtend.
Thema: Nijntje (in het roze met goud). Versiering, bordjes, bekertjes, bestek, taart is dus ook volledig in dat thema!
Budget incl 2 taarten: +/- 100 euro
Cadeautips (alleen als mensen erom gevraagd hebben!):
- kleurboek + “my first” potloden en een krijtbal
- kinder strandlaken
- waterspeelgoed voor het zwembadje in de tuin
- zandemmertje/schepje
- kralenrek/activiteitenbox
- Nijntje boekjes
Waar wij rekening mee houden: het moet vooral leuk zijn voor onze kleine meid! Als ze moe wordt of ergens klaar mee is, nergens toe verplichten en gewoon naar bed brengen als ze denkt doeiiiii ik wil slapen🤣 vandaar ook een “break” midden op de dag zonder visite. Oh en dan nog: leuk al die foto’s en filmpjes, maar willen vooral (zeker van familie) dar er in het moment zelf geleefd wordt. Tuurlijk hier en daar een foto of filmpje maken, maar bijvoorbeeld tijdens de taart uitblazen dat niet iedereen constant staat te filmen of foto’s te maken (zoals bij een concert tegenwoordig) i.p.v. in het moment te leven. Hebben per groep 1 persoon gevraagd om hier en daar een leuke foto of filmpje te maken (diegenen willen dat zelf ook graag) zodat niet iedereen dat hoeft te doen.
-
2 jaar geleden
Wij doen wild one als thema en heb bij Ali express het meeste qua versiering gekocht moet alleen nog wat slingers bij bestellen.
We verwachten ongeveer 35 man en heb voor de kleine zijn eigen smash cake besteld en voor de rest taart.
Cadeautjes heb ik via lijstje.nl neergezet in allerlei prijzen.
Boekje teken spullen watertafel muziekinstrumenten etc.
Ik heb er verder geen budget aangegeven wil er gewoon iets leuks van maken en wil daar geen geld op vast leggen tuurlijk moet het niet te gek worden maar, is wel zijn eerste verjaardag en dat vind ik best bijzonder!
Verder komen familie en vrienden in 1 x en hebben wij gezet op de uitnodiging van 14.00 tot dat de kleine moe is!
2 jaar geleden
Hier is het feestje van 2 tot 6
Kwa versiering zitten we op +- 50 euro denk ik zo ( overal en nergens)
Ons thema is ruimte ( space )
Avondeten 150 euro ( we gaan 20 pizza's bestellen)
Als toetje komt er iemand met een ijscokar +-250 euro
Snacks en drinken +- 150 euro
Cupcakes 50 stuks +- 120 euro
Hij krijgt zijn eigen stoeltje
Een loopwagen van little dutch
Little tikes zand en watertafel
Loopfiets
Dit zijn dingen die hij zoiezo gaat krijgen.
2 jaar geleden
Wij doen geen thema. Familie en vrienden zijn welkom vanaf 15 uur. Ik doe gewoon een Hema taart (denk wel met foto van de kleine). Wel wat versiering, meeste heb ik al en heb nog ballonnen met "1" gekocht.
In de avond, als het weer het toelaat, zetten we de bbq aan.
2 jaar geleden
Wij verdelen het over 3 dagen.. 1 dag ene kant fam. 1 dag vriendengroep en 1 dag de andere kant fam haha.
Versiering gewoon bij de action gehaald & 1 mooie taart laten maken en voorderest “simpele” taart erbij. Ik doe het vanaf 14:30 en voor wie wil blijven eten zijn er broodjes kroket/frikandel
2 jaar geleden
Wij vieren het met de opas omas, onze broers en aanhang. Ik ben van mening dat meer mensen echt geen meerwaarde heeft voor ons kind als hij 1 wordt. Veel te veel, ik vind het fijn als hij het zelf leuk heeft op de dag. We gaan lekker bbqen. Qua versiering wat ballonnen en vlaggetjes, fototaart. En cadeaus: een geluidemboekje, besteksetje van de omas. Niet te veel niet te gek is mijn motto voor zn eerste 😅
2 jaar geleden
Reactie op Klavertje32
Wij vieren het met de opas omas, onze broers en aanhang. Ik ben van mening ...
Ik vind zelf kinderverjaardagen ook niet veel aan om naartoe te gaan, en het zijn er zoveel tegenwoordig. Ben blij als ik niet gevraagd word, dus ik vraag de mensen zelf ook niet 😅 zodra hij er zelf iets van snapt nodigen we mensen (kindjes) uit waar hij zelf ook wat mee het
2 jaar geleden
Reactie op desireehar
Wij doen wild one als thema en heb bij Ali express het meeste qua versierin ...
Beetje gekke vraag maar zou je me al je ali linkjes willen sturen met wag je besteld hebt? Ik heb nauwelijks energie nog over en moet nu nog een heel feestje plannen 🙈 je zou me er enorm mee helpen!