18 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben giant, deze zijn helaas nergens meer te krijgen, maar wel de besten 🤣 ik zou zeker voor een gaan die voorwielaandrijving heeft en 2 accus. Ook zou ik kijken naar of de aandrijving gelijk bij aanraking in gaat, anders blijf je schakelen

één jaar geleden

Reactie op Elisabeth26

Wij hebben giant, deze zijn helaas nergens meer te krijgen, maar wel de bes ...
Oh? Staan bij ons er gewoon tussen! Ik ben ook aan oriënteren. Wij hebben sindskort fietsplan

één jaar geleden

Ik kreeg als advies dat een transportfiets perfect is als mamafiets

één jaar geleden

Reactie op M_1986

Oh? Staan bij ons er gewoon tussen! Ik ben ook aan oriënteren. Wij hebben ...
Deze niet. Haha dit type is al 15 jaar oud haha. Ik zou even naar een dealer gaan, die hebben goeie tips en kan je samen kijken, want niet elke elektrische fiets kan een stoeltje op, en zeker niet achterop voor later

één jaar geleden

Reactie op Elisabeth26

Deze niet. Haha dit type is al 15 jaar oud haha. Ik zou even naar een deal ...
Ja ik wil sowieso in de winkel kijken. Maar de keuze is ruim 200 + merken. 😅 Dan is het wel handig om te horen wat de ervaringen zijn van anderen

één jaar geleden

Ik had al een elektrische fiets en hier gewoon een kinderstoeltje op laten monteren bij de fietsenmaker. Gaat perfect. Hoeft dus echt niet persé een mama fiets te zijn.

één jaar geleden

Hi, als je zoekt op het hele forum naar 'elektrische fiets' kom je ook heel veel tegen. Misschien zie je daar wat tips tussen? Ik heb zelf gister toevallig het zitje op mijn ebike gezet. Maar heb nog niet gefietst, hopelijk van het weekend als het weer het toelaat. Ik heb de Freebike Queens (goedkoop tweedehandsje ooit gevonden voor toen ik zwanger was). Ben niet zo te spreken ovet deze fiets, dus zou hem je niet aanraden 😅 maar het zitje van Thule Yepp past in ieder geval

VRIEND

één jaar geleden

Ik heb de cortina e common. Heb voor en achter een bobike zitje op

één jaar geleden

Ik heb de cortina family elektrische fiets. Heb er alleen nog niet met baby op gefietst 😁

één jaar geleden

Ik heb een Stella Fiore. Een mamafiets. Tot nu toe nog niet met baby erop gefietst, maar ben er blij mee. Prima fiets!

één jaar geleden

Ik heb ook een stella fiore en ben er niet heel tevreden over. Trappers braken na 1 week af. Ook is het zwarte dingetje op het stuur waarmee je hem aanzet afgebroken. Ik vind de service heel slecht. Trappers moest ik zelf betalen zo ook de voorrijdkosten van de monteur dus voor mij nooit meer een stella

één jaar geleden

Ik heb de Gazelle miss grace. Dit is geen moederfiets, maar wel een fiets met een extra breed stuur en een extra standaard. Je kunt deze fiets dus gemakkelijk gebruiken met een kleintje!

één jaar geleden

Reactie op Aal89

Ik heb de cortina family elektrische fiets. Heb er alleen nog niet met baby ...
Ik kreeg te horen dat hier geen kinderzitje op past?

één jaar geleden

Ik heb de Gazelle bloom! Zeer tevreden over. ☺️

één jaar geleden

Cortina maar dan weduwe model, is volgens mij niet een officiele mamafiets. Maar gaat prima?

één jaar geleden

Reactie op Annemarie94

Ik heb de Gazelle miss grace. Dit is geen moederfiets, maar wel een fiets m ...
Ik heb deze fiets ook maar vind dat de ruimte tussen het zadel en stuur niet echt voldoende is om comfortabel met een stoeltje voorop te fietsen

één jaar geleden

Ik ben tevreden met onze Cortina E-Common Family MM420 Elektrische Moederfiets. Babyzitje (Yepp) voorop gaat prima!

één jaar geleden

Ik heb een gazelle heavy duty. Door de standaard een prima mama fiets, maar er had van mij wel meer ondersteuning op mogen zitten voor bulten etc.