37 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb onlangs de Cortina e-u4 transport family rb7 gekocht. Wel met de grootste accu (500 Wh) op aanraden van de rijwielhandelaar vanwege het feit dat ik 2 kids op de fiets heb. Super fijne fiets!
De gazelle bloom schijnt de accu iets sterker te zijn, maar die is ook duurder. Aangezien ik een mooi weer fietser ben, vond ik de cortina daarom goed. En deze was ook sneller leverbaar.
3 jaar geleden
Wij hebben de Stella Livorno Premium MDB SI, super tevreden over. (Ook als beste getest door de consumentenbond) Wij wilde express g茅茅n mamafiets omdat deze vaak voorwiel aangedreven is en hier hoorden we geen goede verhalen over. Nu een middenmotor, en dan de accu 1 gradatie duurder zodat je er en langer mee kunt fietsen en meer vermogen hebt als je bergop moet.
3 jaar geleden
Jaaaaaa! Batavus mama fiets. Het is heeeerlijk! Ik zou wel voor een mama fiets gaan want het standaard is heel fijn en je kan je stuur vast zetten. Scheelt dat je minder snel omvalt. Ik kom overal aan binnen een hele snelle tijd zonder ook maar iets moe te zijn. Echt top
3 jaar geleden
Ik werk zelf in een fietsenwinkel en wij hebben meerdere mama fietsen, deze zijn fijner omdat ze een breder stuur hebben, langere bagagedrager en stuurslot. Qua electrisch is het echt kijken wat voor jezelf fijn is, de een wilt een zwaardere accu om ver te fietsen, gebruik je hem voor korte ritjes is een upgrade niet altijd nodig. Tip ga naar een goede winkel en laat je goed informeren! Koop geen fiets via het internet, bieden goede koper aan, maar bieden geen service.
3 jaar geleden
Reactie op Henk 2022
Ik ben ook aan het ori毛nteren. Een mamafiets heeft veel voordelen, helaas m ...
:) is denk ik met een reden en rekening mee gehouden bij het opstappen als kleine Uk in de toekomst achter mag zitten. In begin bijna de fout gemaakt toen me dochter achter zat 馃槺馃槄
3 jaar geleden
Reactie op Lies95!
Wij hebben de Stella Livorno Premium MDB SI, super tevreden over. (Ook als ...
Tegenwoordig zijn de meeste moederfietsen voorzien van een middenmotor.
2 jaar geleden
Ik heb een gazelle geen idee welke.. maar geen mama fiets, dacht dat hoeft niet en is alleen handig voor als je kindje voor zit..
Maar mamafietsen hebben de accu in het midden zitten, ipv bij je bagagedrager. En laat dat nou net mega irritant zijn als je een kinderstoeltje achter hebt.. dan moet je dus je kinderstoeltje er af halen, iedere keer dat je je fiets moet opladen..
Das dus vooral mijn tip; let daarop 馃槄