13 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg, heb zojuist beide in huis gehaald.

3 jaar geleden

Goede ervaring met Biobim haverpap! Ik volg alleen de instructies op de doos niet helemaal. Doe het een beetje op gevoel

3 jaar geleden

Ik volg!

3 jaar geleden

Onze zoon vind het heerlijk!

3 jaar geleden

Van rijstebloem leek ons meisje nog meer te verstoppen. En ze kreeg rode plekjes op de wangen. Na 3 dagen mee gestopt. Toen een week gewacht. Nu 2 keer biobim gegeven. Gaat tot nu toe goed.

3 jaar geleden

Reactie op Juli22

Van rijstebloem leek ons meisje nog meer te verstoppen. En ze kreeg rode pl ...
Geef je de rijstebloem of haver van biobim?

3 jaar geleden

Reactie op Melisvde

Geef je de rijstebloem of haver van biobim?
Nu haver

3 jaar geleden

Welke speen gebruiken jullie voor biobim pap? Heb deze ook in huis maar weet niet zo goed welke speen er het beste bij kan

3 jaar geleden

Reactie op 🌸

Welke speen gebruiken jullie voor biobim pap? Heb deze ook in huis maar wee ...
Wij hebben een andere fles gekocht want hij haat niet door het filter van de dr brown. Ik heb avent fles met papspeen gekocht

3 jaar geleden

Reactie op Juli22

Wij hebben een andere fles gekocht want hij haat niet door het filter van d ...
Wij zijn nog niet gestart met pap, maar gebruiken wel de flessen van dr. Brown. Kun je voor de pap dan niet gewoon het filter eruit laten?

3 jaar geleden

Wij zijn nog niet gestart met pap, maar gebruiken wel de flessen van dr. Br ...
Bij ons krijgt ze er dan niks uit. 🤷🏽‍♀️ denk dat dat met vacuüm te maken heeft?

3 jaar geleden

Reactie op Juli22

Bij ons krijgt ze er dan niks uit. 🤷🏽‍♀️ denk dat dat met vacuüm te maken ...
Ook niet met de Y-speen of nr 4? Hier drinkt hij de gekolfde melk met speen nr 2 en het ene flesje KV per dag met nr 3 (Hero classic nutrasense+, zit johannesbroodpitmeel in, lukt prima met filter en nr 3 speen), maar we hadden de rest vast in huis gehaald want ik dacht, daar komen we vanzelf aan toe 😅

3 jaar geleden

Ook niet met de Y-speen of nr 4? Hier drinkt hij de gekolfde melk met speen ...
Die hero krijgt ze er idd door met speen 3. Maar voorheen de voeding waar we zelf jhbpm doorheen deden niet.