8 Reacties

2 jaar geleden
Hoezo zou je dan naar de huisarts moeten? Wij hebben zelf ook ons zoontje via ivf en er zijn nog 2 embryo’s in de vriezer maar dan kan je toch gewoon het ziekenhuis zelf bellen lijkt mij? En dan even afhankelijk van hoe druk hun heb hebben ben je binnen een aantal maanden denk ik wel weer aan de beurt. Ik zou zelf nu gewoon het ziekenhuis bellen en hun even vragen naar hoe of wat

2 jaar geleden
Reactie op eindelijkeenbaby
Hoezo zou je dan naar de huisarts moeten? Wij hebben zelf ook ons zoontje v ...
Ik heb met het ziekenhuis gebeld ter informatie maar die gaven aan dat je opnieuw een doorverwijzing moet, dan weer intake gesprek, situatie evalueren en dan plan van aanpak. Vind het ook behoorlijk omslagtich, en vervelend dat ze niet meer info kunnen geven. Dus vandaar ook mijn vraag naar ervaringen op dit forum. Als ik meer weet post ik t hier wel

2 jaar geleden
Reactie op Mamare
Ik heb met het ziekenhuis gebeld ter informatie maar die gaven aan dat je o ...
Ooh jeetje wat stom zeg! Wij zijn er nog niet uit of we dit nog een keer willen mee maken allemaal, maar ik had echt niet verwacht dat je weer achteraan moet sluiten. Zal wel met de verzekering te maken hebben. Hopelijk lukt het allemaal snel!

2 jaar geleden
Reactie op Mamare
En was je wel snel aan de beurt toen je aangaf voor n tweede te willen? Dat ...
Wij hebben recent ons eerste wondertje via ICSI mogen verwelkomen. Dus nog even het zware traject verwerken voor er aan een 2e wondertje gedacht kan worden. Maar via een vriendin weet ik dat je moet bellen naar ziekenhuis voor idd terug een gesprek maar dan meteen kan starten vanaf eerste menstruatie. Dit gaat wel over UZ Gent :)