23 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Wij hebben de puckababy 4 seizoenen, echt super blij mee! We hebben nu een buikband erbij zodat ze er niet in verdwijnt

3 jaar geleden

Ze ligt er super in! En vind het erg fijn dat je er tog 0.2 0,5 2 en 2.5 van kan maken

3 jaar geleden

Onze dochter is 4 maanden en kan er al in slapen

3 jaar geleden

Ik heb hem wel liggen nog niet uitgeprobeerd want ze is nog te klein 17 december 5 maanden

3 jaar geleden

Ze draagt 62/68 nu

3 jaar geleden

Als toevoeging, ik heb nog een kortingscode liggen van 10% korting wanneer je deze wil mag je me een bericht sturen

3 jaar geleden

Reactie op verab93

Ze ligt er super in! En vind het erg fijn dat je er tog 0.2 0,5 2 en 2.5 va ...
Hoe oud is je dochter? En beweegt ze niet veel met de armen? Mijn dochter is nu ingebakerd omdat ze te druk is met haar armen

3 jaar geleden

Ik heb er 1 voor mn oudste dochter. Die is onderhand 20 maanden. Maar ze lag er al in sinds ze ongeveer 6 maanden was. Ik vind het zo'n fijne slaapzak. Dat er bij oma ook 1 ligt, omdat ze hier elke week slaapt. Ik ben straks van plan om erweer 2 te halen voor onze man. Ik wil echt niet meer zonder. Je betaald nu een hoop, maar als je alle losse slaapzakjes qua maten gaat optellen, ben je misschien wel meer kwijt elk seizoen en maar.

3 jaar geleden

Van meyco hebben ze ook 4 seizoens, meegroei slaapzakken. Zijn een stuk goedkoper. Hier nog niet in gebruik maar wel aangeschaft.

3 jaar geleden

Ik heb m voor mijn oudste, ik vond m zo fijn dat ik toen van 'sinterklaas' nog 1 er bij heb gekregen. Mijn dochter was wel altijd een kleintje dus lag er pas met een maand of 8 in. Maar nu met ruim 2,5 jaar slaapt ze er nog steeds elke dag in!

3 jaar geleden

Reactie op AichaAicha

Hoe oud is je dochter? En beweegt ze niet veel met de armen? Mijn dochter i ...
Mijn dochter is van een puckababy inbaker zak naar deze overgegaan. Doordat de mouwen nu nog omgeslagen zijn ligt ze hier stevig in. Ik ben er echt zo blij mee, we hebben er nu 2 en ga er nog 1 bijhalen

3 jaar geleden

4 en halve maand is ze

3 jaar geleden

Reactie op verab93

Mijn dochter is van een puckababy inbaker zak naar deze overgegaan. Doordat ...
Nou we gaan het gewoon uitproberen bedankt ❤️

3 jaar geleden

Reactie op verab93

Mijn dochter is van een puckababy inbaker zak naar deze overgegaan. Doordat ...
Welke tog gebruik je nu en wat heeft ze er onder aan?

3 jaar geleden

Reactie op AichaAicha

Welke tog gebruik je nu en wat heeft ze er onder aan?
Rond de 18-20 graden de herfstslaapzak met alleen een romper. Tussen 18-16 graden herfst slaapzak met een puckababy pyjama. En nu rond de 16 winter slaapzak met of zonder pyjama. Als ie er onder schiet met en anders zonder

3 jaar geleden

Reactie op SasGhabGoos

Van meyco hebben ze ook 4 seizoens, meegroei slaapzakken. Zijn een stuk goe ...
Die had ik besteld maar heb ik teruggestuurd. Was niet te vergelijken met de puckababy. De puckababy is dan wel duurder maar zag er kwalitatief ook veel beter uit (rits o.a.).

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! @Vera; blijft de band goed zitten? Gaat het niet schuiven? Ik vind het er zo ruim uit zien bij je dochter. De slaapzak die ik nu heb sluit echt heel nauw aan. Lief dat je een kortingcode aan biedt. Ik ga al eerst even in de winkel kijken. Ik heb nog een slaapzak van ergopouch liggen waar ik nog een maand mee kan doen. Dan kan ik echt goed kijken of mijn zoontje goed in de Puckababy past.

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! @Vera; blijft de band goed zitten? Gaat het niet ...
De band blijft goed zitten en schuift niet! Mijn dochter is 4 maandjes, hij is pas vanaf 6 maanden maar door de band schuift ze niet. Haar hoofd is ook groot zat dus ze zit er goed in. Alleen bij haar armen is ie nog wat te groot maar ze slaapt perfect

3 jaar geleden

Ik heb die band nog niet eerder gezien? Koop je die er los bij?

3 jaar geleden

Reactie op Ambersp

Ik heb die band nog niet eerder gezien? Koop je die er los bij?
Nee zit erbij