9 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik ze vanaf week 1 wel via bol.com gekocht. Had ze ook via AliExpress en die werken bij mij echt veel minder goed en maken meer lawaai. Dus die van AliExpress weg gedaan. Verder echt heel blij mee

3 jaar geleden

Ik heb een Youha via AliExpress. Bij mij werkt hij prima, alleen als de kolf nog iets te nat is trekt hij niet goed vacu眉m. Maar volgens mij is dit met alle kolven zo. Ik gebruik hem niet dagelijks, maar vind hem dus wel prettig!

3 jaar geleden

Ik gebruik de kolven al ruim een maand en ben zeer tevreden! Krijg meer melk eruit dan met de Medela

3 jaar geleden

Gebruik de Youha dagelijks 1x nu in mn verlof, kleine slaapt namelijk snachts van 10 tot 7, dus ik kolf in de nacht. Soms kolf ik meerdere keren per dag. Ontzettend fijne dingen, gebruik ze nu 6 weken ongeveer. Batterij geen idee eigenlijk, ik laad ze altijd na 3x kolven op

3 jaar geleden

Oke, klinkt goed, bedankt voor jullie reacties! :)

3 jaar geleden

Ik heb deze nu een week of 8 in gebruik. Soms meerdere keren per dag een minuut of 10, soms een aantal dagen weer niet. Ga vanaf november meer kolven. Vooralsnog zeker tevreden. Het kolven gaat vlot, even opletten of de borstschild de juiste maat heeft voor je, anders een verkleiner kopen. En beetje voorover buigen vind ik handiger werken. Batterij laadt ik eens in de paar dagen op, merk dat het vermogen omlaag gaat als de batterij bijna leeg is. Ik heb ze via AliExpress besteld. Het is bij mijn weten een Chinees product en mijn ervaring is dat je die prima via AliExpress kunt bestellen. Scheelde bij mij zowat de helft in prijs

3 jaar geleden

Ohja en je hebt een eerste en een tweede generatie. Ik heb de eerste (deze zie je ook het meest), heb gelezen dat de 2e gen minder is.

3 jaar geleden

Reactie op Mrtn91

Ik heb deze nu een week of 8 in gebruik. Soms meerdere keren per dag een mi ...
Hi! Heb je misschien de link voor mij? 馃檹馃徎

3 jaar geleden

Reactie op mave94

Ik heb een Youha via AliExpress. Bij mij werkt hij prima, alleen als de kol ...
Hi! Heb je misschien de link voor mij?