5 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar! Mijn dochter had dit een paar maanden geleden. 1x hebben we het toen een beetje onbewust toegelaten en daarna wilde ze elke maaltijd bij mij zitten en eten. Wij hebben ervoor gekozen om door te zetten en dat ze alleen mag eten in haar eigen stoel. Was gelukkig de goede keuze want ze at eigenlijk redelijk snel weer in haar eigen stoel (paar dagen beetje drama maar steeds minder). Ze heeft nu geen negatieve associatie met de stoel en gaat er juist heen als ze wat wil eten 😊

2 jaar geleden

Hoi! Wij hebben dit in december/januari ook gehad. Meneer wilde ab-so-luut niet in z'n stoel zitten, maar per se bij ons op schoot. Na een aantal keer proberen hebben we het maar opgegeven. Na een tijdje gewoon weer geprobeerd, en toen liet het hij het weer toe. Hetzelfde hebben we gehad met het omdoen van zijn slab. Dra-ma was dat, maar inmiddels houdt hij hem weer netjes om. Ik zou vooral aanraden om je er niet te druk om te maken en het op een later moment gewoon opnieuw te proberen. :-)

2 jaar geleden

Ja, ook meegemaakt een tijdje terug. Wel vervelend en precies zoals jij beschrijft vroegen we ons af wat te doen... Wij zijn de strijd niet aangegaan, maar wel gewoon elke maaltijd weer de kinderstoel geprobeerd. Was drama. Hier was de oplossing een andere stoel. Gewoon een open stoel, maar dan een hoge anders komt hij natuurlijk nooit met zijn hoofd goed boven de tafel uit 😂. Van de ikea. Deed bij ons wonderen. Meneer blijft goed zitten ook al zit hij niet vast en zou dus elk moment eraf kunnen...

2 jaar geleden

Herkenbaar. Op de triptrap geen probleem, in kinderstoel krijsen en bij ons op schoot

2 jaar geleden

Herkenbaar! Wij hebben heel duidelijk de grens getrokken van in je eigen stoeltje kun je eten en anders niet 🙈 het is goed gekomen!