15 Reacties
één maand geleden
Reactie op Chil
Haha wat bijzonder! Heerlijk als ze zo goed eten, bonen en avocado zijn oo ...
Ja echt hoor! We hadden het gewoon eens een keer geprobeerd en toen vond hij het zo lekker. Nu als hij het ziet dat ik taco maak dan is hij helemaal blij en zegt hij heel vrolijk "boneeeen" 😂😂
één maand geleden
Hier is het ei-tosti.
Korst voorzichtig van de rest van het brood halen, in zn geheel.
Dat in wat (vloeibare bak-) boter in de pan.
Hierin een eitje, dooier kapot maken.
Evt plakje ham of zout en peper oid erop (niet voor de peuter dan vanwege extra zout)
Beetje geraspte kaas erop
En dan de rest van het brood daarop.
Als ei goed gestolt is aan de onderkant en het brood goudbruin de tosti omdraaien en de andere kant bakken
Gaat er altijd in bij haar, en vind het zelf ook heel lekker dus win-win 😂
één maand geleden
Stamppot hutspot met runderworstje is groot favoriet. Sowieso alle vlees dingetjes haha..
Van die avico smiley uit de oven
Alle pasta’s eigenlijk wel (of het nou met witlof, ham en roomsaus is of rode pasta, maakt niet uit..) enige wat hij echt niet lekker vindt is champignons..
Pannenkoeken ook groot favoriet, of burritos met spinazie en tomaat..
En veel (milde) curry’s /stoof
Zoals deze;
Ik eet vandaag: Pompoen-paprikastoof https://www.ah.nl/r/1185048
Vaak krijgt hij er dan een visstick bij en wij een tonijn steak :)
11 dagen geleden
Mijn dochter van 2,5 eet helemaal geen groentes en ik word er helemaal wanhopig van. Elke dag probeer ik haar dingen voor te schotelen, maar ze geeft een blik op haar bord en zegt “nee blegh” en weigert vervolgens te eten. Ik zal eens wat recepten van dit topic gaan proberen. Anderen hier ervaring mee?
10 dagen geleden
Kwark! En dan ook lekker gevuld met ‘gezonde’ dingen. Muesli / granola, dadel, gepofte tarwe, fruit. Daarin tegen is het avond eten bagger, dus zo krijgt hij wel wat binnen haha.
Wat er hier wel in gaat vaak qua avond eten is een sausje van broccoli en roomkaas (gekruid) en dan met bijvoorbeeld tortellini. Super handig want die saus maak je en dan kun je wat porties invriezen.