7 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben n puckababy 4 seizoenen. We gebruiken nu de teddy 2.5tog versie met pyjama aan. Daar komt dan later nog de buitenkant omheen, als t weer wat kouder wordt.
Maar, omdat je geen 4 seizoenen wil.. heeft Babydump deze...
https://www.baby-dump.nl/product/slaapzakken/1381/babylook-winter/76039/babylook-slaapzak-winter-flowers-snow-white-90cm/217179/
Hebben we ook maar die vind ik toch wat dunner, ookal is hij ook 2.5tog. Ik vind de teddy van puckababy 4 seizoenen fijner.
2 jaar geleden
Ik heb nu bij Ter Stal slaapzakjes gekocht. Tog waarde 2.5 en maar 16 euro.. (aanbieding) Hierin draagt ze een rompertje met korte mouw.. (Is niet met afritsbare mouw trouwens)
2 jaar geleden
Reactie op Lilalo
Wij hebben een half jaar geleden toch maar een puckababy 4 seizoenen aanges ...
Beetje gevoel van had ik eerder in moeten investeren nu niet meer het geld waard.. Plus vind het fijn om minstens twee vergelijkbare achter de hand te hebben, lekt vaak nog wat door en een voor de opvang.
2 jaar geleden
Als hij het nog te warm heeft in een dikkere slaapzak zou je eventueel een lekkere pyjama kunnen kopen die je aantrekt onder een dunne slaapzak (zonder mouwen).
Volgensmij heeft Jollein nu korting maar weet zo niet hoe hun zitten met de tog.
Vind het ook wel lastig, maar bij ons is het al redelijk koud boven dus wij hebben nu een dikkere slaapzak met pyjama broek aangetrokken.