10 Reacties
3 jaar geleden
Ik gebruikte een soortgelijke flessenwarmer, en deed dan alleen water verwarmen en daarna het poeder erbij! Als de fles dan iets te warm is geworden kun je nog makkelijk iets uitgieten en wat koud erbij doen! Nu doen we hetzelfde, maar dan met waterkoker want dat gaat 10x zo snel haha!
3 jaar geleden
Ik weet niet of het zo hoort maar ik doe eerst het water opwarmen en dan als het warm is de poeder erbij. Mijn kraamverzorgster had gezegd dat het beter is poeder erin te doen als het water warm is, geen idee of het echt zo is 🤷 Met de speen op de fles trouwens
VRIEND
3 jaar geleden
Wij doen de melk er pas in als het water warm is en zonder speen. Vind die fles soms al loeiheet om vast te pakken als hij net klaar is, (water in de fles is dan wel goede temp) bang dat de speen dan ook veel te warm is in het mondje..
3 jaar geleden
In de gebruiksaanwijzing staat dat het flesje zonder deksel/speen erin moet. Als hij klaar is dan knippert het display nog een minuut en daarna kan je hem eruit halen :) Verder geen verstand van KV helaas en zie hier ook niks duidelijks over in de gebruiksaanwijzing dus ik zou de mensen die hierop gereageerd hebben volgen :-)