13 Reacties

één jaar geleden

Geef je zelf de fles of je partner bijvoorbeeld? Ergens ooit het advies gekregen om zelf niet aanwezig te zijn bij het proberen van de fles. Als je in de buurt bent willen ze liever jou.

één jaar geleden

Mijn gouden tip is een consult bij een pre logopedist! Hebben wij gedaan op verwijzing van het CB en dat had enorm geholpen. Zelfs met haar online "training" is het al gelukt, maar ze kunnen ook bij je thuis langskomen. Onze praktijk heet Volmondig logopedie (omgeving Nijmegen/Tiel), je zou ook eens op hun website kunnen kijken voor info :)

één jaar geleden

Drinkt ze al uit een beker? Misschien drinkt ze dan wel melk? Zoontje heeft er normaal geen last mee maar vd week wilde hij dus niet uit de fles. Toen mijn man probeerde hem uit zijn mok te laten drinken, dronk hij het zo op 🤷‍♀️

één jaar geleden

Miya was ook een flesweigeraar, maar met een pre logopedist en Lansinoh flessen drinkt ze nu heel goed! Schijnt DE fles te zijn voor flesweigeraars. Ik vond de pre logopedie wel heftig omdat als ze de fles weigeren ‘s ochtends dan ook niks krijgen, maar gelukkig heeft t uiteindelijk maar 2 dagen geduurd.

één jaar geleden

Hier helaas ook flesweigeraar :( Ik heb daardoor helaas geen tips, dus lees mee. Zelf naar een pre logopedist geweest maar daar is veelal het advies: probeer s ochtends een fles en geef geen borst totdat ze drinken. Ik ben daar geen voorstander van dus ga dat niet doen. Maar hoor vaker over de Lansinoh fles. Zelf helaas geen succes mee geboekt :(

één jaar geleden

Bij ons hielp ook lansinoh fles. En als hij de fles weigerde even 20 min wachten met borst geven. Want als je meteen de borst geeft na weigeren dan ziet hij dat als beloning van het niet drinken uit de fles. Bij ons heeft het z’n 2 weken geduurd. En inderdaad ook alles geprobeerd , wandelen, donkere kamer enz. Nog paar dingen om te proberen: voeden voor het slapen gaan. Dus al slaapzak aan, donkere kamer, in stoel van z’n slaapkamer bijv. En bij ons hielp ook voeden meteen als wakker is. Dan was hij nog beetje duf en dronk hij zo wat cc voor hij er erg in had. Kan zijn dat hij niet weet wat ie met de speen aan moet. Dus doorzetten en blijven proberen. De melk moet goed warm zijn! Zo komt het ook uit de borst namelijk. Succes! Ik weet hoe vermoeiend het kan zijn. Maar de aanhouder wint

één jaar geleden

Reactie op Chineesje

Bij ons hielp ook lansinoh fles. En als hij de fles weigerde even 20 min wa ...
Dankjewel! Ik ga het morgen eens proberen!

één jaar geleden

Reactie op Chineesje

Bij ons hielp ook lansinoh fles. En als hij de fles weigerde even 20 min wa ...
Ja lansinoh fles heb ik

één jaar geleden

Reactie op maudbrouns

Hier helaas ook flesweigeraar :( Ik heb daardoor helaas geen tips, dus lees ...
Pfoe! Heftig. Nee dat wil ik ook niet. Zou het dan op een dag......ik blijf volhouden.

één jaar geleden

Reactie op MJGP82

Miya was ook een flesweigeraar, maar met een pre logopedist en Lansinoh fle ...
Ja de lansinoh fles heb ik ook. Maar toen je dat geprobeerd hebt met in de ochtend een fles geven en geen borst. En dan afwachten tot wanneer ze de fles pakte??? Gebeurde dat dezelfde dag nog?

één jaar geleden

Tot nu toe een rietjesbeker, tuitbeker en een munchkin beker geprobeerd. Werkt ook niet. Wellicht aan een gewone beker proberen idd.

één jaar geleden

Reactie op Stediemel

Ja de lansinoh fles heb ik ook. Maar toen je dat geprobeerd hebt met in de ...
Bij de eerste voeding ‘s ochtends alleen de fles aanbieden. Bij de 2e voeding eerst fles aanbieden en als ze dan niet pakt, de rest van de dag borstvoeding. En dan elke dag herhalen, tot ze drinkt. Ook poberen met lepeltje en bekertje, zodat ze gaat begrijpen dat ze op die mannier ook melk kan binnen krijgen.

één jaar geleden

Reactie op MJGP82

Bij de eerste voeding ‘s ochtends alleen de fles aanbieden. Bij de 2e voedi ...
En probeer de fles door iemand anders te laten geven, dat werkt sneller