27 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een baby boek gemaakt bij once upon van juli tot september. Nu weer begonnen met 1 jaar bij Plopsa .vaak aanbiedingen en handige indeling. Once upon is prijzig en kon op een gegeven moment geen foto’s meer toevoegen. Maar vind het altijd lastig om het bij te houden. Kost zoveel tijd

2 jaar geleden

Ik heb aantal van die programmas gedownload. Maar weet niet zo goed wat ik wil. Ik ben niet van de lappen tekst. Heb daarvoor baby' s eerste jaar boek voor gevuld. Maar je hebt zo ongelooflijk veel foto's... Wat maken jullie voor boek?

2 jaar geleden

Ik maak ze via Albelli. Doe ik via de telefoon, elke maand hou ik dat bij. Ik heb al het album van 0-6 maanden in huis. Die van 6-12 maanden is af maar ik wacht nog op een goede aanbieding. Ik had zoveel foto’s en kon niet kiezen dus 1 album voor het hele eerste jaar is niet gelukt 😅

2 jaar geleden

Ik heb een Klikkie abonnement. Krijg elke maand een herinnering om 10 foto’s te printen en die krijg ik dan thuis gestuurd. Ik maak het album zelf. Extra foto’s print ik uit bij de Kruidvat. Je kan bij hun ook een digitaal boek maken. Deze wordt automatisch opgeslagen zodat je de volgende keer gewoon weer verder kan gaan. Hiervan heb ik een klein vakantie albumpje laten maken.

2 jaar geleden

Reactie op KimRu

Ik maak ze via Albelli. Doe ik via de telefoon, elke maand hou ik dat bij. ...
Haha zo heb ik het ook gedaan. Anders veeeel te veel. Ik doe het wel via Cewe.

2 jaar geleden

Alle foto albums altijd via albelli laten maken! Vind via laptop wel iets makkelijker met bewerken dan op telefoon, maar heb een ouderwetse laptop waar niet al m’n foto’s op staan dus das dan weer minder handig haha!!

2 jaar geleden

Ik heb ervaring met albelli en cewe. Vond cewe fijner. Alleen ik heb veel teveel foto's om zelf uit te zoeken en Albelli kan foto's selecteren uit een grote lijst. Ik heb dat nog wel zelf nagekeken maar dit scheelde me uren. Dus doe het nu altijd met albelli. Bij beide kan je tussendoor stoppen.

2 jaar geleden

Eerder deed ik het altijd via de hema, maar die hebben de software veranderd een aantal jaren terug. Die vind ik niet fijn. Ik werk nu altijd met Albelli 👌👌

2 jaar geleden

Reactie op MJGP82

Eerder deed ik het altijd via de hema, maar die hebben de software verander ...
Oh ik vind juist de software van de Hema fijn. En ook de kwaliteit heel goed. Ik was juist gestopt bij Albelli omdat kwaliteit slecht was en de prijs veel hoger.

2 jaar geleden

Ik ga voor Albelli heb ik bedacht, ik wil het graag vanaf de pc doen. Daar heb ik een mapje met foto's van beide telefoons. Hebben jullie voorbeelden van de voorkant van jullie fotoboek? Ik twijfel tussen Linnen of een fotoomslag

2 jaar geleden

Voor onze dochters hebben we een eerste jaar foto album laten maken bij Essenza Fotografie. We hebben afgelopen week het album voor onze 2e dochter net ontvangen. Heel leuk album geworden met foto’s en teksten. Ontwerp op maat passend bij het geboortekaartje. Je levert zelf foto’s aan (wij hebben een aantal fotoshoot laten maken bij hun, maar ook van eigen foto’s maken ze mooie albums). De foto’s worden bewerkt en in het album geplaatst per maand (of een heel jaar in 1x). Tussendoor is er ruimte voor een maandpagina om gegevens of leuke dingen van je kindje te plaatsen. Wij vinden de albums van onze dochters echt heel leuk geworden en een hele waardevolle herinnering. Ik kijk het album geregeld in. https://www.essenza-fotografie.nl/baby-fotoboek/

2 jaar geleden

Mocht je een app op je telefoon fijn/handig vinden: ik gebruik Popsa. Heel gebruiksvriendelijk en goede kwaliteit. Doe ik tussendoor, als ik toch op m’n telefoon aan het kijken ben.

2 jaar geleden

Ik heb online bij de Hema albums gemaakt, vind het online werken erg fijn. Kun je ook pauzeren en later verder gaan. Heb het eerste jaar in twee boeken gedaan, teveel foto's en niet kunnen kiezen. Ik heb een fotokaft en in het boek tussenbladen met daarop 'mijn eerste maand' of ' mijn eerste carnaval' etc. Als er iets kleins was, heb ik er gewoon een korte zin boven gezet. Hema heeft ook kortingscodes uitgedeeld voor 40% korting, altijd leuk!

2 jaar geleden

Albelli 🤗

2 jaar geleden

Albelli app! Ideaal! En als je ING bank hebt koop je via de rentepunten tegoed! 25 euro betalen, en je krijgt 50 euro albelli tegoed!

2 jaar geleden

Via Albelli heb ik het boek gemaakt. Was begonnen met kruidvat, maar vind ik de kwaliteit veel minder van. Nu bij albelli weer een kortingcodes van 25% op fotoboeken.

2 jaar geleden

Reactie op Floor0909

Via Albelli heb ik het boek gemaakt. Was begonnen met kruidvat, maar vind i ...
Zelfde ervaring met kruitvat! Heb daar het geboorteboek van onze zoon besteld, achteraf echt spijt als ik de rest van albelli er nu naast leg. Zeer slechte kwaliteit..

2 jaar geleden

Reactie op Floor0909

Via Albelli heb ik het boek gemaakt. Was begonnen met kruidvat, maar vind i ...
Wauw wat heb je dat mooi gedaan! Ik heb nog geen kaders kunnen vinden, maar ga eens op zoek.

2 jaar geleden

Reactie op MamaM1992

Wauw wat heb je dat mooi gedaan! Ik heb nog geen kaders kunnen vinden, maa ...
Dank je wel 😊 Het is geen kader, maar een foto van het geboortekaartje dat ik als achtergrond heb gebruikt en daaroverheen dus de 1e foto

2 jaar geleden

Iemand bekend met Journi??