191 Reacties

3 jaar geleden

Hier een boxpakje gedaan . Lekker comfortabel en zacht

3 jaar geleden

Ik volg ook even:) ik zit zelf ook te denken aan een boxpakje. Want een broekje met elastieken bandje lijkt me nou niet bepaald lekker voor het buikje zo direct? Of kan dat geen kwaad?

3 jaar geleden

Ik volg ook even:) ik zit zelf ook te denken aan een boxpakje. Want een bro ...
Ik had bij mijn zoontje een body met een broekje maar dat was zo'n zachte rekker. Maar dat was typisch jongen. Ik wil nu echt meisje meisje 😂

3 jaar geleden

Reactie op Mouch

Ik had bij mijn zoontje een body met een broekje maar dat was zo'n zachte r ...
Ohja dat zou ook kunnen! Ik verwacht ook een meisje. En ben zelf niet echt van het roze roze meisje, dus ik denk dat ik toch maar voor een lief meisjesachtig boxpakje ga☺️

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd! En aangezien het midden in de zomer is, doen jullie een pakje met korte mouwtjes en broekje/ boxpakje?

3 jaar geleden

Pas geboren babys kunnen zich nog niet goed warm houden dus denk dat het wel belangrijk is dat het niet te koud is. Ik krijg ook een zomer baby vind het ook lastig te kiezen

3 jaar geleden

Mijn ervaring is dat jurkjes bij pasgeboren babytjes niet praktisch zijn en niet zo mooi staan omdat ze alleen maar liggen. Kijk voor de rest uit met truitjes met een capuchon. Dat ligt voor je kleintje niet prettig. Zijn er dames die hun geboortepakje willen showen? 😁

3 jaar geleden

Dit word die van ons, lekker makkelijk en comfortabel! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op saschad

Heel erg lief 😍

3 jaar geleden

Wat ik me ook nog afvroeg... Welke maat neem je als geboortepakje? :)

VRIEND

3 jaar geleden

Ik volg ook even:) ik zit zelf ook te denken aan een boxpakje. Want een bro ...
Kan niet zn kwaad hoor. Zorg voor een zachte stof, maar mijn zoontje had ook een broek en shirtje aan bij geboorte. Er zijn vast al topics over, maar wij hebben toen een cord ring laten zetten ipv een navel klem. Dit is ook met de kleertjes veel kindvriendelijker. Ik zag ook je vraag over de maat. Ik had maat 50 en 56 bij, 2 setjes per maat. Evt als we moesten blijven in ziekenhuis. Wel had ik zo gedaan dat alles met elkaar te combineren was. Zo heeft mijn man samen met verpleegkundige gekozen wat hij aan kreeg. Vond het heel fijn dat hij daar vrijheid in kreeg.

3 jaar geleden

Reactie op KnR

Kan niet zn kwaad hoor. Zorg voor een zachte stof, maar mijn zoontje had oo ...
Bedankt voor de tips:)

3 jaar geleden

Ik heb een hekel aan boxpakjes (ligt aan mij hoor, andere mensen zweren erbij) dus ook mijn 3e baby gaat gewoon een broekje en shirtje aankrijgen Ik heb bij de hema een heel schattig neutraal setje gekocht met vosjes erop…. Voor mijn dochter had ik toen een heel schattig roze shirtje en een zacht broekje bij de zeeman of wibra gekocht

3 jaar geleden

Reactie op Noenies

Ik ben ook benieuwd! En aangezien het midden in de zomer is, doen jullie ee ...
Lange mouwen! Het kindje kan zichzelf nog niet warm houden en komt uit een warme buik. Voor even later vind ik het ook lastig!

3 jaar geleden

Dit was ons geboorte pakje. Ze had er later een wit vestje over.

3 jaar geleden

Reactie op saschad

Deze hebben wij ook!

3 jaar geleden

Een lekker wolzijden pakje van Engel met bijpassend strikmutsje. In wit/creme 💓

3 jaar geleden

Reactie op Corr2000

Deze hebben wij ook!
Waar is ie van? 🥰

3 jaar geleden

Wij hebben dit boxpakje van feetje

3 jaar geleden

Nog een tip voor boxpakjes: zoek er eentje die je aan de onderkant open kan doen (met ritsje of drukknoopjes bijv). Scheelt een hoop gedoe met luier verschonen 😄