18 Reacties

3 jaar geleden
Oei, dit lijkt me dat er gal bij zit, is het eenmalig of vaker? Als het elke keer is lijkt het buikgriep of toch iets wat nagekeken moet worden, eenmalig komt het wel eens vaker voor volgens mij…. Beterschap ❤️🩹

3 jaar geleden
Oei niet leuk!
Hier de eerste week gehad dat hij steeds geel deed overgeven.
Nu nog, is het naar het gele toe bij de reflux.
Geef je borstvoeding? Al eens gedacht aan een allergie?

3 jaar geleden
Koorts is nooit goed bij zo’n kleintje gewoon bellen naar je huisarts of ziekenhuis en overdrijf een beetje. Volg je moeder gevoel

3 jaar geleden
Reactie op riri..
Ja destijds van de foto wel
Hmm bij koorts onder de 3 maanden moet je sws aan de bel trekken. Ik zou me niet zomaar meer weg laten sturen! Hopelijk heeft hij er niet teveel last van, tis zonde zo’n kleintje🥺

3 jaar geleden
Reactie op Anoniem0201
Hoe gaat het nu?🍀
Ik ben gister naar de huisarts gegaan maar ik merk dat het niet serieus wordt genomen. Hij blijft maar geel spugen/braken ook hoest en niest hij veel, ademhaling van hem is ook best oppervlakkig. Ik voel me zo machteloos en wanhopig op dit moment vind het zo zielig maar weet niet wat ik kan doen

3 jaar geleden
Reactie op riri..
Ik ben gister naar de huisarts gegaan maar ik merk dat het niet serieus wor ...
Is de baby onrustig? Zoals ontroostbaar huilen/krijsen..
Plast/poept ie goed?
Zijn bewegingen: zijn die onrustgevend?
Hoeveel koorts heeft hij? Onder de 38 zien de dokters geen probleem voor ongerust te zijn.
Slaapt hij goed?
Als alles oke is, kan het een allergische reactie zijn dus mss dit laten testen. En niet toegeven aan de dokter. Ze dwingen hiervoor. Jij moet met een gerust hart u Zoon verzorgen uiteindelijk!
(Hoesten en niezen zorgen vaak niet direct een probleem normaal gezien)

3 jaar geleden
Ziet je kindje niet ook geel qua kleur?
https://www.24baby.nl/baby/gezondheid/geelzucht/

3 jaar geleden
Reactie op riri..
Ik ben gister naar de huisarts gegaan maar ik merk dat het niet serieus wor ...
Misschien kun je dit voorleggen aan de verloskundige waar jij onder controle stond, ik kreeg te horen dat je nog tot 6 weken na de bevalling hun mag benaderen bij vragen en aangezien je je niet gehoord voelt bij de huisarts zou ik dat eens proberen.

3 jaar geleden
Nou wat vervelend zeg. Al is er niks moeten ze jou wel geruststellen. Idd verloskundige of consultatie-bureau even bellen

3 jaar geleden
Reactie op Anoniem0201
Is er al meer duidelijkheid?🍀
Hii,
Na zoveel ziekenhuizen bezocht te hebben is volgens de laatste ziekenhuis het probleem aan teveel voeding, dus die zijn we gaan verminderen, het braken is echt veel minder sinds we ermee zijn begonnen alleen de onrust is nog steeds een probleem