9 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik al een tijdje rennies tegen opgeblazen gevoel, brandend maagzuur en zure oprispingen. Ik heb er voornamelijk in de avond last van en de rennies werken echt heel goed. Ik weet niet of het schadelijk is voor je kindje maar een tijdje terug had ik heftige buikgriep en heb ik van m’n vk geleerd dat je kindje altijd neemt wat hij/zij nodig heeft en dus niet zo snel te kort zou komen. Heel veel sterkte er mee hopelijk krijg je snel weer wat eetlust!

3 jaar geleden

Geen zorgen maken ❤️. Je baby neemt wat ie nodig heeft en je baby is al bijna klaar om geboren te worden. Die gaat niets meer tekort komen. Vooral goed drinken en neem waar je trek in hebt. Dit warme weer komt de eetlust óók niet ten goede. Gebruik je al iets tegen het maagzuur?

3 jaar geleden

Reactie op Reneevp

Ik gebruik al een tijdje rennies tegen opgeblazen gevoel, brandend maagzuur ...
Zelf slik ik nog helemaal niks... ben bang om medicijnen of iets te slikken! Gelukkig hoef ik mij niet druk te maken voor voedingsstoffen voor de baby..!

3 jaar geleden

Reactie op Fem8loves

Geen zorgen maken ❤️. Je baby neemt wat ie nodig heeft en je baby is al bij ...
Bedankt!! Gelukkig..! En voor nu slik ik nog niets... heb jij suggesties tegen maagzuur

3 jaar geleden

Bedankt!! Gelukkig..! En voor nu slik ik nog niets... heb jij suggesties te ...
Ja mag gewoon Rennies gebruiken of iets vergekijkbaars van een eigen merk. Zijn kauwtabletjes deze werken maagzuurremmend. Als dat niet voldoende helpt kun je ook nog veilig omeprazol gebruiken. Ook vrij verkrijgbaar bij de drogist.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook al vanaf 32 weken en ben overmorgen alweer 39 weken. Ik eet nog minder dan voor mijn zwangerschap krijg het gewoon niet naar binnen en als ik me ook maar een klein beetje dwing te eten komt het er zo weer uit. Ik drink veel water dat is het enige waar ik zin in heb zo een beetje 😒 ik wil graag weer alles kunnen eten en drinken maar word bij heel veel dingen gewoon snel misselijk of ik houd er een vieze nasmaak aan over. De baby doet het goed volgens de vk dus ga daar maar vanuit

3 jaar geleden

Nee, baby pakt echt wat ie nodig heeft! Die heeft alle voorrang op jou. Maar voor jezelf is dat wel vervelend, want je voelt je er vaak zo slapjes onder. Rennies mogen, antagel ook en idd evt omeprazol als het echt niet te doen is. Kleine beetjes droog voedsel zoals een cracker of juist zuivel zoals beetje yoghurt of glaasje melk kunnen je maag ook tot rust brengen, en dan heb je toch iets binnen.

3 jaar geleden

Bedankt!! Gelukkig..! En voor nu slik ik nog niets... heb jij suggesties te ...
Ik neem iets van melkproducten tegen de extreme maagzuur vaak iets van vanille vla helpt opzich best goed maar nu het erger wordt neemt de werking er soms ook vanaf maar wellicht het proberen waard zeker in het begin was het een redding! Aangezien ik het zonder medicijnen graag wil doen

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde eetlust is ver te zoeken bijna 37 weken krijg het ook gewoon niet weg