9 Reacties

2 jaar geleden

Capuchon van de jas op, en eventueel een sjaal eromheen. Zijn jas heeft knoopjes dus wij hoeven geen sjaal vast te binden. Voor wanten geen oplossing. Als hij stilzit in de buggy last hij de wanten aan tenzij hij zijn beker of een koekje heeft. En als hij gaat spelen gaan ze gewoon uit

2 jaar geleden

Wordt hier ook geweigerd, wij accepteren het maar. In de kinderwagen doet ze haar handjes nog wel eens in de voetenzak

2 jaar geleden

Wij hebben een soort bivakmuts, wordt ook niet gewaardeerd met aantrekken, maar daar doen we dan de capuchon van de jas overheen en dan is ineens alles goed. Qua wanten hielp het bij ons dat we zijn overgestapt op 'gewone' wanten met een losse duim zeg maar. Wel gedoe met aantrekken, maar blijft goed zitten door het vrij strakke elastiek rond de pols en dan is het ook ineens ok (tov de eerder wantjes zonder duim).

2 jaar geleden

Bij ons laat hij de muts meestal wel op. Voor wanten hebben wij wanten met een losse duim. In het begin vond hij het raar en hield hij zijn handen constant in de lucht 馃槀. Nu is hij er wel aan gewend en heeft hij door dat hij zijn duim apart moet houden. Althans dat denk ik want aantrekken gaat wel erg soepel tegenwoordig.

2 jaar geleden

Shit happens... Als ze niet willen, willen ze niet. Eventueel opnieuw proberen als je een tijdje buiten bent

2 jaar geleden

Capuchon van de jas maak ik vast met de sjaal. Handschoenen is 2 seconden en dan uit Voetenzak gebruiken we al niet meer omdat hij net te warm vindt.

2 jaar geleden

Hier is ook alles een no go. Ben er nu achter dat hij wel grote mensen handschoenen aan wil馃. Ziet er belachelijk uit, maar iets is beter dan niets. Heb nu wanten en vingerhandschoenen in iets grotere kindermaat gehaald en nu kan hij kiezen. Ik doe verder met fietsen en nu met stevige kou een extra groot slabbetje/bandana om z鈥檔 hals en trek zijn capuchon lekker omhoog (maar niet te hoog want o wee als die over z鈥檔 hoofd gaat. 馃ぁ)

2 jaar geleden

Ik heb handschoen met vijf vingers die blijven wel aan want dan kan ze tenminste alles nog beetpakken muts gaat eigenlijk altijd goed als ze zelf mag helpen met opzetten 馃き

2 jaar geleden

Hoi hoi, hier werden de wantjes ook steeds uitgetrokken, maar ik heb nu andere van de decathlon (zie foto). Die hebben een rits en kunnen een stuk makkelijker aangetrokken worden. Ook gaan ze lekker ver over de mouw omdat ze vrij lang zijn. Deze trekt ze niet uit. Als de mouwen van de jas wijd genoeg zijn kun je ook nog proberen of je eerst de wantjes aan kan doen en dan de jas eroverheen. Dan kunnen ze ze ook niet zo makkelijk uittrekken.