10 Reacties
8 maanden geleden
Wij hebben in ledikant een dekbedje gedaan zo kon er weinig misgaan. Nu in groot bed slaapt ze er altijd onder.
8 maanden geleden
Onze dochter wilde zelf geen slaapzak meer aan, misschien kan je de keuze aan je zoon geven. Soms wil onze dochter ineens wel weer een slaapzak aan onder de deken, dan heeft ze even geborgenheid van de slaapzak nodig denk ik. Maar dat kan ze heel goed zelf aangeven. Dus wellicht kan je gewoon vragen wat je zoontje wil (slapen zonder slaapzak, net als papa en mama)?
8 maanden geleden
Onze zoon (ook in juli 3) heeft al een jaar geen slaapzak meer aan. Heb dat vorig jaar rond deze tijd gestart, toen het binnen warmer werd. Dus gewoon onder het mom van 'het wordt zomer dus je hoeft geen slaapzak meer', slaapzak weggelaten en nooit problemen mee gehad. Zou eigenlijk niet weten hoe je zoiets af kan bouwen. Af en toe wel en af en toe niet lijkt me verwarrend... Onze zoon bleef nog niet zo goed onder een deken liggen dus daarom juist in de lente/zomer gestart, dan is het niet zo erg als hij eens zonder deken ligt. Tegen de tijd dat het winter werd, had hij het principe van een deken door en bleef hij er goed onder liggen!
8 maanden geleden
Onze dochter wordt in juli 3 jaar. Afgelopen winter is ze onder een dekbedje gaan slapen. Dat ging eigenlijk vanaf de start prima. Wel een warme pyjama aangedaan de eerste periode. Ze snapte al heel snel hoe ze het dekbed over zich heen moest trekken. Nooit wakker geworden dat ze haar deken kwijt was.....
8 maanden geleden
Afgelopen week zei onze dochter nee die hoef ik niet aan, ik ben al een grote meid. Ze wil hem uit haar zelf niet meer aan, helemaal goed en lijkt er niet aan te hoeven wennen.
7 maanden geleden
Zoontje (juli ‘22) ligt sinds februari in een peuterbed met dekbed en slaapzak.
Afgelopen zaterdag had hij, voordat hij in slaap viel, al z’n slaapzak uitgedaan en is toen lekker gaan slapen.
Dag er na hebben we gevraagd of hij de slaapzak uit wou of aan en hij wou hem uit. Sindsdien slaapt hij alleen onder z’n dekbed.
Dochter gaf ook rond die leeftijd aan dat ze zonder slaapzak wou.