10 Reacties
3 jaar geleden
Haha... ik snap juist niet waarom mensen de tijd, gewicht en lengte erop zetten.
Is toch overbodige info voor diegene die het kaartje krijgt?
Maar dat is geen antwoord op je vraag, sorry
3 jaar geleden
Ik heb gegoogled maar kan er niks over vinden voor je...het enige wat ik kan vinden is dat met het tijdstip te achterhalen valt hoe de sterren staan op dat moment en de sterrenbeelden op dat moment. Dit zou "informatie" kunnen geven over het karakter van je kind maar geen idee of dit ook het hindoeïsme betreft. Misschien kan je schoonmoeder zelf extra toelichting kunnen geven?
Verder zou ik gewoon het tijdstip op het kaartje zetten als je dat al graag wou doen! Jouw kind, Jouw keuzes!
3 jaar geleden
Misschien iets met het boze oog? Er zijn ook veel vrouwen die niet delen wanneer ze uitgerekend zijn etc. Anders vraag je je het je schoonmoeder gewoon?
3 jaar geleden
Hi, een pandit(hindoestaanse priester) gebruikt deze info. En bij heel veel hindoestaanse rituelen is het tijdstip belangrijk. Volgens mij heeft het te maken met kunnen achterhalen hoe de sterren op dat moment staan.
Ik ben hindoestaans en zet de tijd gewoon op het kaartje!
3 jaar geleden
Reactie op Mereltje86
Haha... ik snap juist niet waarom mensen de tijd, gewicht en lengte erop ze ...
Ik vond het juist leuk om te zien. Ik heb voor een vriendin namelijk een bord gekocht met daarop het sterrenstelsel op het tijds stip dat haar dochter geboren is. En om niet te spoilen wat het cadeau ging zijn, vond ik het dus handig om te weten.
3 jaar geleden
Ik denk idd de astrologie?
Datum en tijd geeft daarover informatie,
De sterren en planeten staan per moment van de dag op een andere plek (door draaiing aarde) en hebben zo hun eigen betekenis.
Net als de zon per maand van sterrenteken wisselt, alleen dan bij alle planeten
3 jaar geleden
Zal idd met de stand van de sterren en astrologie te maken hebben! Mijn vriend en ik kijken naar 90 day fiancé en bij het vorige seizoen was er een stel bij die in India woonden (Indiase man, Amerikaanse vrouw). Hij ging bijvoorbeeld voor alles naar een astroloog om te vragen of het een goed moment was. Dus zij geloven daar blijkbaar heel erg in.