39 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een Ford Focus station. Het onderstel van de kinderwagen klappen we niet eens in.

3 jaar geleden

Met twee kinderen raad ik een rouringscar aan hahaha 馃槢 Wij hebben een Renault kadjar waar veel in kan maar ik denk als je echt veel ruimte wilt dat je moet kiezen voor een stagenwagen

3 jaar geleden

Wij hebben een Volvo XC40 besteld. Wordt wel pas in augustus 2023 geleverd. Wij waren ook op zoek naar een elektrische gezinsauto. Hybride voor ons niet werkbaar. In het elektrisch segment is de xc40 wel de beste optie.

VRIEND

3 jaar geleden

Kia e niro. Zeer tevreden en past best veel in...

3 jaar geleden

Wij hebben een Peugeot 2008. Bak en onderstel kunnen op elkaar gestapeld in de kofferbak en dan blijft er aan de zijkant nog ruimte over. Ligt denk ik ook aan welke kinderwagen je hebt en hoe compact deze word. Wij hebben de mutsy evo :)

3 jaar geleden

Wij krijgen vrijdag hybride Hyundai tucson. Na veel uitzoeken werk heeft deze auto veel en praktische laadruimte

3 jaar geleden

Wij hebben een toyota auris hybrid sport. Leuke, fijne en praktische auto

3 jaar geleden

Wij hebben een volvo v60, heerlijk ruim, misschien een optie?

3 jaar geleden

Wij hebben een Dacia mcv Logan ideaal veel kofferbak ruimte, we kregen de keuze skoda of Dacia mijn man wou geen Dacia maar de kofferbak ruimte gaf toch echt de doorslag we hebben nu 2 kinderen en we kunnen alles prima kwijt. Een kinderwagen buggy en bagage

3 jaar geleden

Wij hebben een audi a4 station. Kofferbak mocht van mij nog wel groter maar dan neem je nog meer spul mee 馃槣 past opzich genoeg in.

3 jaar geleden

Toyota auris (station variant). Prima auto en hybride. Zou zelf graag elektrisch willen rijden maar qua kosten auto en gemak buitenland voor ons nog niet haalbaar.

3 jaar geleden

Ik heb een Opel mokka! Heerlijk dattie wat hoger is. Was ook heel fijn toen ik zwanger was en nog een peuter in de auto moest tillen 馃槄 wat ook heel handig is, is onze nuna autostoel die je (bijna) plat kan maken waardoor ik nooit de reiswieg meeneem maar alleen het onderstel en daar de maxi cosi op kan zetten. En in/op onze wagen kunnen 2 kinderen tegelijk! (Nuna demi grow). Als je twee kinderen hebt binnen twee jaar vind ik dat een enorme aanrader!!

3 jaar geleden

Wij hebben een Ford Kuga besteld, een plug-in hybride (PHEV). Een hybride SUV dus. Ter overbrugging nu een aangenaam verrassend ruime Ford Focus station, maar geen hybride/elektrisch helaas. Hebben ook een Audi A3 daarnaast maar ik herken je problemen met de v40, dat houdt niet over zeg maar. 馃ゲ

3 jaar geleden

Wij hebben inmiddels 3 kinderen en mijn man was een tijdje aan het zoeken. Hij kwam tot conclusie dat de Volkswagen Passat de grootste kofferbak heeft 馃槀 Maar ik hou niet van station dus hebben we uiteindelijk voor Toyota Rav 4 hybride gekozen.

3 jaar geleden

Reactie op Mashka88

Wij hebben inmiddels 3 kinderen en mijn man was een tijdje aan het zoeken. ...
Wij hebben jij een Volkswagen Passat gehad. Maar kofferruimte was kleiner dan dat van de Ford focus station. Ford focus 1653 l maximale kofferbakruimte Vw Passat 1152 l maximale kofferbakruimte

3 jaar geleden

Skoda Enyaq hier, ideaal. Elektrisch en ontzettend veel kofferruimte 馃憣馃徏 je kunt de kinderwagen bijkant zo erin rijden haha

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Wij hebben jij een Volkswagen Passat gehad. Maar kofferruimte was kleiner d ...
Het zou heel goed kunnen hoor. Omdat ik tegen hem zei dat ik geen station wil heeft hij waarschijnlijk niet verder gekeken 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Mashka88

Het zou heel goed kunnen hoor. Omdat ik tegen hem zei dat ik geen station w ...
Station is echt zo fijn. Kan zoveel in omdat de kofferruimte gewoon vlak is. Ik zou mijn Fiesta zo omruilen voor een focus station 馃檲馃槄

3 jaar geleden

Wij hebben een Polestar 2. Elektrisch en best een grote koffer

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Station is echt zo fijn. Kan zoveel in omdat de kofferruimte gewoon vlak is ...
Hahaha ja ik weet het station鈥檚 zijn echt gezinsauto鈥檚, maar ik hou meer van hoge auto鈥檚 馃檲