157 Reacties

8 maanden geleden

Kip spreekt hij bij ons uit als pik 😅 dus op de kinderboerderij krijgen we soms rare blikken van mensen

8 maanden geleden

Mijn zoontje zegt als er ook maar iets op een scheetgeluid lijkt "poep" en moet hij lachen 😂 Hij zegt tegen alle kindjes baby, tegen alle oudere mensen opa en oma, en tegen mannen met een baard papa 😆

8 maanden geleden

Reactie op Leto

Mijn zoontje zegt als er ook maar iets op een scheetgeluid lijkt "poep" en ...
Zijn favoriete boek is rupsje nooitgenoeg, en de schrijver Eric Carle staat voorin en dan zegt hij dus altijd papa

8 maanden geleden

Onze dochter ontdekt veel en als ze probeert te slopen noemen we haar slopie jopie. Vanmorgen wat ben je aan het doen? Slopen🙈

8 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Kip spreekt hij bij ons uit als pik 😅 dus op de kinderboerderij krijgen we ...
Dat doet mijn dochter ook. Dan gaan we s ochtends onze kippen voeren, zegt ze: lekker pikkies eten 😅

8 maanden geleden

Bij het liedje poesje mauw heb je op een gegeven moment kipje tok. Mijn zoontje zegt dan vlak voor ik daar ben “ tok tok kip “

6 maanden geleden

Mijn man liet iets vallen. Zegt mijn zoontje “ geeft niet papa “

6 maanden geleden

Onze zoon zegt Tok Tok als hij een kip ziet of het woordje kip hoort. Laatst bij de opvang was juf Kim er weer. Dus de de juf vroeg of hij wist hoe zij heette. Zegt onze zoon: Tok Tok

6 maanden geleden

“Mama ik Bing kijken, mag dat? TUUUURLIJK MAG DAT” Onze dochter die zelf antwoord als ze vragen stelt 😂

6 maanden geleden

Reactie op MBBB.

“Mama ik Bing kijken, mag dat? TUUUURLIJK MAG DAT” Onze dochter die zelf ...
Hahah ze vraagt het in iedergeval wel

6 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Kip spreekt hij bij ons uit als pik 😅 dus op de kinderboerderij krijgen we ...
Hier precies hetzelfde. Roept ook aan tafel pik pik pik 🤣

6 maanden geleden

Het was een bewolkte dag, op een gegeven moment kwam de zon door. Mama heet en ging blazen naar de zon

6 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Dat doet mijn dochter ook. Dan gaan we s ochtends onze kippen voeren, zegt ...
Hier ook pik.. maar ook slaappok ipv slaap kop haha

5 maanden geleden

Als het regent is de uitspraak van peuter standaard: bahbah! Helemaal een grappig gezicht als hij eerst zijn hand uitsteekt om te voelen, gevolgd door 'bahbah' Voorbijgangers hebben zich al rot gelachen 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Snoopie96

Als het regent is de uitspraak van peuter standaard: bahbah! Helemaal een g ...
Mijn dochtertje gaat meteen zingen als het regent: het regent het regent de pannetjes worden nat! 😂

5 maanden geleden

Zoontje zegt tegen ons ‘haaa schaaaat of ha boeffieee’ rara waar zou dat vandaan komen 😂

5 maanden geleden

Reactie op Snoopie96

Als het regent is de uitspraak van peuter standaard: bahbah! Helemaal een g ...
Hier rent ze naar de deur als het regent. Naat, naat, laarsjes aan, buiten spelen! Ok schat, ga maar rennen.

5 maanden geleden

Reactie op Kaatje18

Hier rent ze naar de deur als het regent. Naat, naat, laarsjes aan, buiten ...
Oo heeeeerlijk! Deed onze peuter dat maar eens haha 🤭

5 maanden geleden

Op dit moment ligt mijn zoontje in bed zitten zijn knuffels met elkaar te praten 😉

4 maanden geleden

Onze peuter vindt het nu fantastisch om zich ergens te verstoppen en dan te roepen: 'Noahhhhh waar bennnnn jeeeee!!!!!!' En dan is het eigenlijk de bedoeling dat wij hem komen zoeken 🤣 terwijl hij zijn eigen naam roept hahaha