157 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Snoopie96
Onze peuter vindt het nu fantastisch om zich ergens te verstoppen en dan te ...
Hahaha zo schattig!
Hier ook alles "waar ben je?" Bv "vliegtuig waar ben je?" op het vliegveld enz. Echt super leuk ook om hem te motiveren om ergens naartoe te gaan :).
Ook een grappige, volgens mijn zoontje is alles "groot". Onlangs had hij de volumeknop op mn telefoon ontdekt en de muziek luider gezet. Hij zei heel de tijd groot en was boos als ik hem wilde corrigeren 🤣.
Of, als ik boos ben dan zegt hij "mami booooos" met zn vingertje in de lucht 🫣.
4 maanden geleden
Minder grappig… mijn schoonmoeder is pas overleden en mijn man vloekt soms wel is met daarna “ waarom nou mam” ons zoontje zei het gisteren ook 3x
4 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
Ik ben nu hoogzwanger en we zeggen steeds; mama baby in de buik.
Nu zegt h ...
Hihi ik snap het. Rick heeft ooit tegen een stevige vrouw, die een jurk had met witte en zwarte vlekken boeh geroepen en naar haar gewezen
4 maanden geleden
Reactie op SuzanvanKrimpen
Hihi ik snap het. Rick heeft ooit tegen een stevige vrouw, die een jurk had ...
Hier anders herkenbaar, voor onze peuter is ieder kindje "baby" . Dan wijst hij naar een kindje en zegt hij dus baby. Best wat boze kleuters al gehad die zeggen "Ik ben geen baby 😡". Nu zeg ik ook iedere keer, nee schat dat is geen baby maar een kindje!
Nog iets. Mijn moeder heeft grijze haren, en ze wappert altijd met haar haren en dan moet hij heel hard lachen daarom. En laatst waren we aan het praten met een man uit onze straat en hij heeft ook grijze haren. Ging hij helemaal wijzen en lachen naar meneer zijn haren 🫠 gelukkig was het een aardige man met veel ervaring met jonge kinderen en kon hij er na mijn uitleg nog goed om lachen ook 😂
4 maanden geleden
Reactie op Leto
Hier anders herkenbaar, voor onze peuter is ieder kindje "baby" . Dan wijst ...
Hahaha wat zijn kindjes toch leuk!
Mijn zoontje zegt nu ook dingen zoals “ nee mama te zwaar “
4 maanden geleden
Mn dochter heeft getrakteerd op de opvang omdat ze een broertje heeft gekregen. Ik vroeg haar of de kindjes de rozijntjes lekker vonden. “Nee mama, daaaaadels”. O ja, ik had dadels meegegeven, wat dom van mij 😅
4 maanden geleden
Stonden laatst in de rij bij de kassa, zegt m'n dochter van net 2, wijzend naar de mevrouw met kort haar voor ons in de rij: ' kijk mama, meneer denk ik, oh nee mevrouw, oh nee meneer denk ik?' 🤭