28 Reacties

2 jaar geleden

Is dit echt? 😂 ik word niet naar de app gestuurd geloof ik. Heb jij al iets besteld?

2 jaar geleden

Reactie op Vriesje

Is dit echt? 😂 ik word niet naar de app gestuurd geloof ik. Heb jij al i ...
Edit: word wel naar de app gebracht

2 jaar geleden

Ik krijg dan dit...

2 jaar geleden

Kan je mijn uitnodiging accepteren zodat ik een gratis cadeau ontvang? https://temu.com/u/YF8APlRHvBOI4Pv. Ik heb ook nog 3 euro nodig 😁 Ik begin nu de aard van deze actie te snappen. Haha

2 jaar geleden

Mensen trap hier niet in….

2 jaar geleden

Reactie op ien1979

Mensen trap hier niet in….
Ik snap je reactie! 😁 Maar ik bestel geregeld bij Temu. Gaat altijd goed en ze doen wel vaker acties om meer gebruikers te krijgen. Maar goed, als het niet mag wordt dit topic wel gesloten denk ik 😁

2 jaar geleden

Kan iemand deze accepteren? 😄 Kan je mijn uitnodiging accepteren zodat ik een gratis cadeau ontvang? https://temu.com/u/2yRnioewz5PTex.

2 jaar geleden

Aanvullende comment: er wordt op talloze NL en internationale websites gewaarschuwd voor Temu. Los van dat er vaak niet geleverd wordt, gaat het meestal om speelgoed dat afgekeurd is in bijv de EU, om veiligheidsredenen. Denk aan kleine onderdelen die los kunnen schieten. Daarom kun je ze dus via Temu goedkoop bestellen via een omweg buiten de EU-wetgeving om. Echt oppassen!! Goedkoop lijkt leuk maar niet ten koste van het welzijn van je kind!

2 jaar geleden

Reactie op ien1979

Aanvullende comment: er wordt op talloze NL en internationale websites gewa ...
Ik heb al regelmatig wat besteld bij Temu, wordt keurig netjes geleverd hoor. En ook nog eens super snel. Het is net als AliExpress Overigens geen kinderspullen.

2 jaar geleden

Oef dit is allemaal wel heel goedkoop....dan klopt er iets niet in mijn ogen

2 jaar geleden

Nou ik waag een gokje, wie wil mijn link accepteren? https://temu.com/u/vmCwpikQLc1QLgF.

2 jaar geleden

Ik raad wel aan om met Klarna te bestellen. Er zijn verschillende verhalen van mensen bij hun creditcard is gehackt oid… Via Klarna is dat niet aan je eigen rekening gekoppeld

2 jaar geleden

Reactie op ien1979

Aanvullende comment: er wordt op talloze NL en internationale websites gewa ...
Ja dit voldoet totaal niet aan veiligheidseisen die hier (niet voor niets!) gesteld worden. Waarom zou je dat riskeren? Daarnaast zijn dit soort bedrijven absoluut niet oké om zoveel redenen. Maargoed zolang het goedkoop is maakt niemand dat uit natuurlijk...

2 jaar geleden

Kan je mijn uitnodiging accepteren zodat ik een gratis cadeau ontvang? https://temu.com/u/h2OJvfYM721xU.

2 jaar geleden

Oa dit te lezen op internet: Hij vertelt dat Temu ervan wordt verdacht massaal illegale data door te verkopen, die ze verkrijgen door malware op je telefoon te installeren zodra je de app downloadt. Zo weet het bedrijf dingen als je locatie, heeft het waarschijnlijk toegang tot al je bestanden en kan het ook nog eens zelfstandig je instellingen wijzigen. Het doel van Temu is in dat geval helemaal niet dat jij iets koopt bij ze, maar enkel dat je de app downloadt op je telefoon waardoor ze bij je gegevens kunnen. Dat verklaart ook hun acties waarbij je enorme korting krijgt op je eerste bestelling of iets kan winnen door alleen maar de app te installeren. En zo lijken de prijzen laag, maar betaal je in the end waarschijnlijk toch een hoge prijs.” Ik zou er mee oppassen, staan heel veel waarschuwingen over op internet.

2 jaar geleden

Reactie op Simone6525

Oa dit te lezen op internet: Hij vertelt dat Temu ervan wordt verdacht mass ...
Gaat dat alleen om de app installeren of ook door op dit soort linkjes te klikken?

2 jaar geleden

Dat weet ik eerlijk gezegd niet

2 jaar geleden

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Het doel van Temu is data verzamelen. Door gebruik vd app geef je toestemming veel gegevens te verzamelen en delen met de Chinese overheid. Hierbij moet je denken aan je woonadres, bankgegevens, apparaatgegevens, je locatie en je IP-adres. Daarnaast staan de Chinese webshops bekend om de dubieuze arbeidsomstandigheden, soms zelfs kinderarbeid. :(

2 jaar geleden

Reactie op 123Kaatje

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Het doel va ...
Sinds ik via deze chat 1 keer op de website ben geweest word ik echt bestookt met temu reclame 😰