Zoals de titel al zegt wil ik graag mijn haren verven, inmiddels ben ik 8 dagen geleden bevallen. En heb ik ontzettende uitgroei en wil ik dus weer even lekker thuis mn haren verven. Echter weet ik dat tijdens de zwangerschap haarverf niet altijd even lekker uitpakt door hormonen. Dit heb ik zelf ook ervaren, vandaar dat ik me dus afvraag of je zo snel na de zwangerschap alweer wel gewoon je haren kan verven? Ik vind het zonde om te verven en het pakt weer niet goed.
Ik kan online lastig hier iets over vinden, dus wellicht heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik heb mijn haar tijdens de zwangerschap gewoon geverfd, en net voor week 40 in m'n 'eigen' kleur, zodat ik niet in m'n kraamweken hoef te verven馃槄
Maar dat heeft niets met de hormonen te maken, gewoon voor t gemak
Ik ben haarstylist maar ik heb in de afgelopen 10 jaar nog geen ervaring gehad met verf wat niet goed pakte . Zowel bij vrouwen die pas waren bevallen als dames die hoogzwanger waren niet
Ik heb het dan wel over profesionele verf.
Wat bedoel je precies met dat de verf niet goed pakte? Niet overal egaal ? Of grijsdekking?
Ik ben haarstylist maar ik heb in de afgelopen 10 jaar nog geen ervaring ge ...
Ah super. Ik heb ongeveer op de helft van mijn zw mijn haren geverfd, dit pakte toen niet overal egaal en inderdaad mijn uitgroei gaf ie geen grijs dekking