46 Reacties

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Hoe doen jullie dit allemaal 🙈 wat gebruiken jullie?

2 jaar geleden

🎀🧸

2 jaar geleden

❣️

2 jaar geleden

Hoe blijven jullie kinderen uberhaupt zitten 🤣 hier ben ik al blij met een halve knot (;

2 jaar geleden

Reactie op Lottu

Hoe blijven jullie kinderen uberhaupt zitten 🤣 hier ben ik al blij met een ...
Hier hetzelfde, bem tevreden als er 1 staartje in krijg 🙈😂

2 jaar geleden

Ze weet nu zelf veel beter wat ze wilt maar ik gebruik ook zeker de iPad om haar wat stil te laten zitten. Daarnaa zorg ik dat het haar wat nat is dan is het namelijk makkelijker om zoiets te doen 😊 verder veel oefenen 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Hier hetzelfde, bem tevreden als er 1 staartje in krijg 🙈😂
Zo herkenbaar en de grap is dat ze met de strakste haren bij de opvang weg komt maar thuis is het paniek 😅

2 jaar geleden

Reactie op Lottu

Zo herkenbaar en de grap is dat ze met de strakste haren bij de opvang weg ...
Precies dat! Ik doe haar haren ook gewoon niet als ze naar de opvang brengt, ben altijd benieuwd waarmee ze naar huis gaat 😂. Ze zeggen wel altijd dat ze het totaal niet leuk vindt dus dat ligt gelukkig niet aan mij 🙈. Maar kan bij mezelf ook niet gek veel (heb 90% van mn leven kort haar gehad) dus tja is maar zo ben ik bang 🙈

2 jaar geleden

Jaloers op die lange lokken 🤭 Hier groeit het nog niet zo hard 😅

2 jaar geleden

Ik ben zo jaloers om al deze lange lokken te zien, onze dochter kan sinds een paar weken net aan een pluim op haar hoofd met een heel dun klein elastiekje! Maar ik kijk graag alvast even mee, wie weet over een jaar kan ik dan ook wat creaties delen 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Naomiii_

Hoe doen jullie dit allemaal 🙈 wat gebruiken jullie?
Ben ik ook zo benieuwd naar. Want gel wil ik niet gebruiken

2 jaar geleden

Reactie op Lottu

Hoe blijven jullie kinderen uberhaupt zitten 🤣 hier ben ik al blij met een ...
Haha hier doe ik het gelijk bij het ontbijt, en kan ze op de tv iets kijken dan zit ze rustig.. eten en de tv is hier dan even de key 😂

2 jaar geleden

Reactie op Noortjex

Ben ik ook zo benieuwd naar. Want gel wil ik niet gebruiken
Ik gebruik altijd gewoon wat water, spray haar haartjes wat nat en dan krijg ik het makkelijk bij elkaar gepakt.. als ik dat niet doe lukt het me ook niet 😇

2 jaar geleden

Geniet er nu nog maar van! Ik kon eerder ook vanalles uitproberen met de haren van m’n dochter.. Nu is ze 4 en wil ze dat niet meer hebben 😭 Dan zie ik weer wat leuks voorbij komen en vraag haar of ze dat wil? ‘Nee, ik wil een staart!’ 😮‍💨😅

2 jaar geleden

Reactie op saschad

Ik gebruik altijd gewoon wat water, spray haar haartjes wat nat en dan krij ...
Ja precies dit! Water met Zwitsal goedemorgen lotion erin verdund. En de iPad of tv voor het stilzitten 😂

2 jaar geleden

Helaas, bij mijn dochtertje kan er nog niks in…alleen een speldje 🤣 maar het begint te groeien ❤️

2 jaar geleden

Zo leuk allemaal 😍 hier ook al mooie lokken maar ik mag er niks mee, borstelen is al een uitdaging. En krijg ik er een staartje in dan komt ze na een minuut met het elastiekje terug en een stellige 'nee' 😅😂

2 jaar geleden

Beter dan dit wordt het (nu) nog niet.. haha