21 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb de 4mommy borstkolf aangeschaft. Erg tevreden mee. Heb een kortingscode gebruikt waardoor ik 1+1 gratis kreeg. De kolf werkt erg goed en zooo makkelijk te gebruiken!
3 jaar geleden
Ik heb de Elvie kolf gekocht. Is inderdaad prijzig maar is zen geld zeker waard. 😊 Ik heb ook vrij grote borsten en dat kan dus prima.
Er zit een verlengstukje bij zodat je de kolf gewoon kan dragen in een borstvoedingsbeha. Het opvangbakje kan je eraf halen en dan kan je er een dopje opdraaien zo kan je de melk makkelijk bewaren als je dochter het niet meteen zou drinken.
Je kan er wel niet direct een flesje mee geven. Je zal een fles moeten meenemen waarin je de gekolvde melk kan overhevelen.
3 jaar geleden
Ik heb ook de Elvie kolf. Ik zweer bij deze kolf. Alles geautomatiseerd, echt geweldig
3 jaar geleden
Ik heb de youha kolf. Is de goedkopere versie van de elvie. Zeer tevreden over
3 jaar geleden
Reactie op sonja136
Dankje allemaal! Dat is nuttige info. Ik ga denk ik de youha uitproberen. D ...
Misschien ben je hiermee geholpen, hij is in de aanbieding bij Bol https://www.bol.com/nl/p/elvie-pump-dubbele-elektrische-borstkolf-draagbaar-hands-free-geluidsloos-incl-4-flessen/9300000020611112?referrer=socialshare_pdp_androidapp
3 jaar geleden
Reactie op New-mommy
Wat is de kortingscode?
Ik had die van een influencer op Instagram gebruikt: hijabsecrets (dit was de code)
Ik weet niet of deze nog geldig is maar je kan het proberen
3 jaar geleden
Ik heb cup H en de Youha besteld omdat ik het wilde uitproberen. Ik ben er erg tevreden mee. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je vrij recht moet zitten. In bed zit im vaak redelijk naar achteren, maaaar doordat mijn borsten groter zijn helpt het gelukkig om de bovenkant van mijn bh los te laten waardoor de zwaartekracht wel zorgt dat de kolf vrij recht zit maar ik deze nog steeds niet vast hoef te houden 👌🏻 (zie foto)

3 jaar geleden
Hier ook de Youha kolf.
Werkt simpel en goed en je hebt je handen vrij voor de kleine of andere to do's
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Babyyy2020
Ik had die van een influencer op Instagram gebruikt: hijabsecrets (dit was ...
Sweet! Hij doet het nog steeds. Heb hem meteen doorgegeven aan een vriendin.
Ik heb zelf de vorige editie van 4mommy kolven gehad, maar ben er zeer tevreden over!
Dat was deze https://www.bol.com/nl/nl/p/qiuxqiu-handsfree-draagbare-borstkolf-morsbestendige-draagbare-borstkolf-ultrastille-pijnloze-borstkolf-met-2-standen-en-5-niveaus-oplaadbare-usb-batterij-borstkolf/9300000091412884/?Referrer=NLGOOFS&utm_source=google&utm_medium=free_shopping
3 jaar geleden
Reactie op 1Lisa
Nog steeds tevreden van? Ben aan het overwegen om een draagbare aan te scha ...
Sorry late reactie maar ben er nog steeds tevreden mee. Heel handig in gebruik!!