5 Reacties
4 jaar geleden
Officieel mag 12% nooit op de hoofdhuid je kunt hier onomkeerbare schade door oplopen: beschadiging haarzakjes, haaruitval, kale plekken, brandwonden & dan heb ik het nog niet over de beschadiging wat het aan je haar oplevert 馃ゲ.
Door je hormonen en bepaalde vitamines die je slikt voor de zwangerschap bijv extra ijzer kan je haar anders reageren dan je gewend bent. Het is dus niet dat het niet mag, alleen kan je haar dus compleet anders reageren(afbreken, groen worden, niet licht genoeg worden, oranje blijven). Als je blondeerd op de hoofdhuis komen deze chemische deeltjes wel in je bloedbaan en dus ook bij je baby.
Je kunt beter naar de kapper gaan en vragen of ze je uitgroei met highlights (babylights) doen. Dan ben je toch grotendeels van je uitgroei af, komt het niet direct op je hoofdhuid omdat ze het in folies doen & heb je een minder erge uitgroei. Ook handig als je straks bevallen bent en je waarschijnlijk wat minder tijd hebt 馃槝
Ohjah! En om kosten te besparen kan je ook vragen of ze alleen de bovenkant van je haar doen dit scheelt echt een hoop geld.
Liefs & succes!
4 jaar geleden
Ik kleur het ook nog steeds zelf. Ben nu 33 weken zwanger en moet ook weer hoognodig.
Sowieso niet op je hoofdhuid laten komen zoals hierboven ook al staat beschreven!
Ik weet niet of je al jouw haar 茅茅n kleur hebt, maar je zou ook zelf een paar folies met babylights bovenop kunnen zetten. Krijg je een stuk of 8 folies. Zo doe ik het ook als het zelf doe. Heb licht asblond haar.
4 jaar geleden
Bedankt voor jullie advies dames! Ik verf mn haren al zo'n 7 jaar, ook het ontkleuren. Voorheen deed ik het met een lager percentage maar dat deed weinig voor mn haren. 12% gebruik ik nu al 2 jaar en het gaat altijd goed. Ik voeg dan ook verzorgende&beschermende producten in de ontkleuring, maar thank you! Ik moet alleen weten of het tijdens de zwangerschap mag 馃グ En kappers mogen mn haren nooit meer verven 馃槀 Is altijd fout gegaan
4 jaar geleden
Reactie op Diffs
Bedankt voor jullie advies dames! Ik verf mn haren al zo'n 7 jaar, ook het ...
Ik heb ook altijd 12% nodig gehad anders werd mijn donkere uitgroei niet wit 馃槀, ook gewoon op de hoofdhuid. Ik doe nu al een aantal jaar alleen highlights, is het een optie om zelf highlights te zetten? Zodat het net niet op je hoofdhuid komt maar je wel je uitgroei wat kunt camoufleren. Volgens mij is het namelijk niet goed, omdat het in je bloedbaan komt maar ben geen kapster 鉁傦笍.