8 Reacties

3 jaar geleden

Ps. Ze krijgt borstvoeding en eet nog geen vast voedsel.

3 jaar geleden

Ik zou aldanex eens proberen. Het klinkt als luieruitslag. Onze oudste had dit soms tot bloedens toe met de aldanex was het zo weg.

3 jaar geleden

Kan zijn dat er tandjes gaan doorkomen en dat daarom de ontlasting anders ruikt. Klinkt inderdaad als luieruitslag. Daarvoor gebruiken wij Inotyol zalf.

3 jaar geleden

Reactie op KVE

Kan zijn dat er tandjes gaan doorkomen en dat daarom de ontlasting anders r ...
Ja ik heb inderdaad het gevoel dat haar tandjes nu aan het doorkomen zijn. Dank voor je tip!

3 jaar geleden

Zinkolie van dr Swaab! Verricht hier wonderen. Te koop bij apotheek en sommige drogisterijen. Bij eerste gebruik even goed doorroeren.

3 jaar geleden

Pff hier ook weer extreem pijnlijke kapotte billen. Heb zo veel geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Mijn dochters hadden er ook veel last van en bepanthen deed wonderen maar bij deze arme man lijkt dit ook niet te helpen. Maar alles wat ik smeer krijgt amper de tijd om in te werken en te rusten of hij heeft weer een poepluier 🤦🏼‍♀️ dus ben bang dat momenteel niks gaat helpen 😢

3 jaar geleden

Reactie op maudbrouns

Ps. Ze krijgt borstvoeding en eet nog geen vast voedsel.
Ik zou een badje maken met afgekolde borstvoeding. Dat is suuuuper genezend en lekker verzachtend. Na het verschonen met doekjes droog deppen (ik doe het zachtje met de luier die je aan gaat doen) en dan op een wattenschijfje nog een beetje borstvoeding en deppen). Helpt hier echt als een tierelier. Als het niet helpt zou ik zeker even overleggen met de huisarts. Dan is er misschien iets anders nodig 🥰

3 jaar geleden

Hier ook, lijkt wel verbrand. Ze heeft nu twee ondertanden.. weleda billenbalsem icm daktarin (advies van ha, te koop bij Kruidvat) doet wonderen!