17 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoon drinkt dit ook! Ben benieuwd…

3 jaar geleden

Ik heb dit van de week nog gehaald en het hele schap van de Vomar was vol.

3 jaar geleden

Ik heb het met etos merk . Die is ineens niet meer leverbaar en ze weten niet wanneer wel....🥲

3 jaar geleden

Ik geef kruidvat en pepti maar ervaar geen problemen

3 jaar geleden

Reactie op Ntjmv

Ik geef kruidvat en pepti maar ervaar geen problemen
Mix jij pepti? Ik mix het nu met geitenmelk omdat ze de pepti niet lekker vind dit kan ik dus blijven doen

3 jaar geleden

Hero Classic 2? Zojuist 2 pakken binnen gekregen via Jumbo online inclusief bewaarboxen

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Hero Classic 2? Zojuist 2 pakken binnen gekregen via Jumbo online inclusie ...
Ja deze bedoel ik! Nou dat stelt me gerust dan ga ik een rondje door alle supermarkten doen deze week😅 weet ik dat het geen leveringsproblemen of terugroepactie is

3 jaar geleden

Reactie op Sonamu

Ik heb het met etos merk . Die is ineens niet meer leverbaar en ze weten ni ...
Hier ook. Overweeg om toch over te stappen naar een ander (b) merk maar welke?

3 jaar geleden

Reactie op Cynthia8919

Hier ook. Overweeg om toch over te stappen naar een ander (b) merk maar wel ...
Ik gebruik nu die van de Albert heijn . Is het zelfde als die van de etos 😊. Alleen had etos goede aanbieding dat de 2e blik alrijd de helft van de prijs is met een klantenkaart.

3 jaar geleden

Reactie op MamaM1992

Ja deze bedoel ik! Nou dat stelt me gerust dan ga ik een rondje door alle s ...
Anders toch een keer Jumbo online? Ze hebben nu actie dat je bij nummer 2 of 3 een bewaarbox krijgt.

3 jaar geleden

Reactie op Sonamu

Ik gebruik nu die van de Albert heijn . Is het zelfde als die van de etos � ...
Dank je wel! Ga het proberen

3 jaar geleden

Net een aflevering van Keuringsdienst van waarden gekeken over flesvoeding, blijkt dat alles in de basis gewoon hetzelfde is en je dus gerust kunt overstappen. Wellicht interessant voor jullie?

3 jaar geleden

Net een aflevering van Keuringsdienst van waarden gekeken over flesvoeding, ...
De basis wel ja, maar vul en hulpstoffen niet. Zo kon mijn zoontje niet over die van de Jumbo.

3 jaar geleden

Net een aflevering van Keuringsdienst van waarden gekeken over flesvoeding, ...
Toch een voetnoot, in de basis hetzelfde. De minimale eisen voldoet iedereen aan. Maar ga je goed kijk dan zit er echt verschil in. Manier van o.a. opbouw van visvetten en melkvet. Daarnaast soms de toevoeging van pre en probiotica. Nutrilon blijft toch de innovatiefste. De wet van waar kunstvoeding aan moet voldoen is in 2020 afgesproken, Nutrilon is zich blijven door ontwikkelen, van de b merken de Etos en de ah koploper. Jumbo raad ik niemand aan, daar zitten geen vezels in.

3 jaar geleden

Reactie op Weiland

Toch een voetnoot, in de basis hetzelfde. De minimale eisen voldoet iederee ...
Duidelijk! Ik heb me er persoonlijk niet in verdiept, alleen de aflevering van de keuringsdienst van waarde gekeken. Ik geef zelf borstvoeding maar wilde graag met jullie meedenken.

3 jaar geleden

Hier (vlakbij Amsterdam) is hero 1 en 2 ook vaak op! Vaak lege schappen. En als het er ligt mag je een maximum aantal kopen omdat er schaarste is

3 jaar geleden

Reactie op AichaAicha

Mix jij pepti? Ik mix het nu met geitenmelk omdat ze de pepti niet lekker v ...
Ja ik provoceer maar doe dat al maanden. Ik zit nu op meer kruidvat dan pepti. Maar ben begonnen met 1 schepje kruidvat en de rest pepti. Nu denk een maand of 4 bezig en kan al helemaal terug naar kruidvat maar wil men pepti even opmaken.