20 Reacties

één jaar geleden

Zelfde hier ik lees graag mee

één jaar geleden

Speentje er in en joe. Want als ze t kunnen dan kunnen ze t elke nacht door slapen.. Dat zou ik denken maar zullen veel ouders niet met me eens zijn maar iedereen doet t op ze eigen manier die denkt dat goed is

één jaar geleden

Reactie op 2903

Zelfde hier ik lees graag mee
Ook verschillende nachten?

één jaar geleden

Reactie op esmeé

Speentje er in en joe. Want als ze t kunnen dan kunnen ze t elke nacht door ...
Oei dit begrijp ik niet? :) Ze heeft geen speen.. ze heeft haar vingers die ze gebruikt

één jaar geleden

Reactie op Nina Linssen

Oei dit begrijp ik niet? :) Ze heeft geen speen.. ze heeft haar vingers die ...
Oh ja hahah dan houd t op.. ik haal altijd de vingers er uit en doe speen er in.. vingers kun je later niet afpakken en speen wel

één jaar geleden

Slaapregressie? Hier is het niet anders en hoort er bij(huilt ook niet, beetje jengelen en onrustig). Gewoon go with the flow, zo zit ik erin. Als er een manier was hoe kinderen zouden doorslapen, werd er geen baby meer in de nacht wakker. En dat is dus niet heel realistisch haha! (Begrijp me niet verkeerd, ik verlang ook naar een nacht doorslapen)

één jaar geleden

Idem hier, het is zo 2 weken geweest en dan leek het voorbij, maar na iets minder dan een week is het weer zover 😬 mevrouwtje zit midden in de nacht gewoon brabbelen en te draaien zodat ik wakker ben, normaal zou ik ze laten doen zolang ze niet weent, maar haar papa heeft de vroegen dus wil ik niet dat hij wakker wordt ervan 🙈 vannacht daarom maar 4u geslapen. Hopelijk komende nachten beter 💪

één jaar geleden

Vroeger was ze zeer makkelijk, moest ik ze wakker maken om 4u om te eten want ze zou blijven doorslapen, maar nu dus niet meer 😔 radeloos ben ik snachts bezig met haat te proberen laten slapen, zo nood aan een nachtje rust

één jaar geleden

Reactie op Lauravk

Idem hier, het is zo 2 weken geweest en dan leek het voorbij, maar na iets ...
Wat bedoel je met "het is zo 2 weken geweest" ?

één jaar geleden

Reactie op Nina Linssen

Wat bedoel je met "het is zo 2 weken geweest" ?
2 weken slecht slapen hele rijd wakker worden, dan 1 week terug normaal en nu al weer 2 dagen slecht slapen

één jaar geleden

Reactie op Lauravk

Idem hier, het is zo 2 weken geweest en dan leek het voorbij, maar na iets ...
Hier exact het zelfde, ik dacht dat het eindelijk voorbij was maar de afgelopen twee nachten weer vrolijk liggen brabbelen

één jaar geleden

Herkenbaar. Hier een zoontje van bijna 5 maanden die sinds 3 weken ook steeds wakker wordt. Vaak even brabbelen en na 10 minuten weer in slaap vallen. Hij ligt al vanaf 5 weken oud op zijn eigen kamertje, dus wij hebben er niet altijd zin om om de speen erin te doen. Soms moet het toch en valt hij weer een slaap. Een enkele keer niet en dan haal ik hem bij ons (ik weet het, ze raden het af) en slaapt hij tussen onze hoofdkussens in. Ik denk inderdaad zoals eerder gezegd een fase waar we even doorheen moeten en denk dat het gewoon even niet anders is. Het wordt vanzelf beter en dan mis ik het denk ik dat hij af en toe tussen ons in ligt. Dat houd ik me nu in ieder geval voor wanneer het weer zover is haha😆

één jaar geleden

Onze zoon heeft nog nooit doorgeslapen en komt elke 2,5/3u… ik zou willen dat hij 5u slaapt

één jaar geleden

Reactie op AliC

Onze zoon heeft nog nooit doorgeslapen en komt elke 2,5/3u… ik zou willen d ...
Pfoe... Dan hebben wij het zo zwaar nog niet. Succes 😚

één jaar geleden

Reactie op HananAmh

Hier exact het zelfde, ik dacht dat het eindelijk voorbij was maar de afgel ...
Ja inderdaad 🙈 probeer ik haar stil te krijgen begint ze gewoon te lachen naar me 🙈

één jaar geleden

Reactie op AliC

Onze zoon heeft nog nooit doorgeslapen en komt elke 2,5/3u… ik zou willen d ...
Veel respect allesinds !!

één jaar geleden

Reactie op AliC

Onze zoon heeft nog nooit doorgeslapen en komt elke 2,5/3u… ik zou willen d ...
Hier ook! Ik ben al blij als die 3 uut achter elkaar slaapt. Al 3 maanden dat hij elke nacht elk uur wakker wordt soms anderhalf uur en vanaf 4 uur half 5 wordt ie super onrustig en neem ik hem mee in onze bed. Doodop vermoeide moeder hier 😂😅 maar het is een fase zeggen ze die wel erg lang duurt bij ons 🙄

één jaar geleden

Ik merk dat het bij ons het beste werkt als mijn zoontje overdag 2 lange slaapjes heeft in zijn bed, sochtends +-45min en smiddags minimaal 2uur. Vervolgens rond 6/7u naar bed en geven om 23u dan de fles. Ieder kind is anders, maar wie weet heb je er wat aan!

één jaar geleden

Hier heeft onze zoon ook nog nooit doorgeslapen. Hij had een verborgen tongriempje en is hier een maand geleden aan geholpen. Ik had dus erg de hoop dat nu hij meer kan drinken, hij door zou slapen of 1x zou komen. Helaas komt hij om 12 of 2 uur en daarna is het tegen 4 of 5 uur ellende. Iemand tips? Hij wil op die momenten vaak vooral drinken. Sochtends is soms aandacht soms drinken

één jaar geleden

Hier ook nog steeds elke 2-3 uur. Enkel 4-6. En ook af en toe wel eens elk uur 😆