6 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een beren-jasje van Next die hij al heel lang draagt. Over de maat zin een naamsticker maar ik zie wel 6-9 maanden staan op het label. Hij draagt hem al maanden en hij zit nu eigenlijk goed (is nu 9 maanden oud). Ik zou zeggen dat het juist net wat groter valt :) Next heeft zulke leuke kleertjes 😍

2 jaar geleden

Reactie op Ayesha93

Wij hebben een beren-jasje van Next die hij al heel lang draagt. Over de ma ...
Ow dankje! Maat 62 hebben ze niet dus het wordt minimaal 68. Next is super leuk! Leuke dingen voor de jongens.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Next heeft super leuke kleding! Het valt net een beetje groter.

2 jaar geleden

Valt als de grootste maat

2 jaar geleden

Reactie op RiRiM

Next heeft super leuke kleding! Het valt net een beetje groter.
Ik vond met box pakjes en kleertjes juist niet. Maat 62 was echt mt 62 zeker niet groter. Verschil was ook duidelijk te zien als je Next kleertjes op H&M legt. H&m valt hier groot en ruim. De dubbele maten van Next vallen wel als de grootste maat.

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Ik vond met box pakjes en kleertjes juist niet. Maat 62 was echt mt 62 zeke ...
Ja j&m valt zeker groot! Ik had maat 74 gekocht, waar hij grotendeels in zit. Nou hij past de kleren nog laaaang niet haha