11 Reacties

2 jaar geleden

Je hoort vaak max 2 uur in maxicosi, maar in de maxicosi liggen ze eigenlijk in een veel natuurlijkere houding dan plat. Onze fisio heeft gezegd dat als hij na een wandeling, doen we altijd met maxicosi op de wagen, in slaap is gevallen, gewoon erin laten slapen.

2 jaar geleden

Max 2 uur Wij nemen bij langer altijd wel de kinderwagen bak mee. Nu wordt er wel gezegd. Een keer wat langer maakt niet zoveel uit. Toen onze klein ziek was en eindelijk in slaap was gevallen tijdens een autorit heb ik hem gewoon laten slapen. Slaap is dan even wat belangrijker. Zo zei de kraamzorg dat ook.

2 jaar geleden

Reactie op Amasja

Je hoort vaak max 2 uur in maxicosi, maar in de maxicosi liggen ze eigenlij ...
Vind dit wel fijn om te horen eigenlijk. Mijn zoontje wil absoluut niet in de reiswieg maar wel in de maxicosi en valt ook vaak met wandelen of boodschappen in slaap. Ik maakte me altijd druk omdat die 2uur maar in mijn hoofd blijft spoken omdat het slecht zou zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Dior25

Vind dit wel fijn om te horen eigenlijk. Mijn zoontje wil absoluut niet in ...
Mijn zoontje heeft het meeste gewicht als hij ligt op rechts liggen. Hij lijkt dan recht te liggen maar toch wat meer op rechts waardoor zijn hoofdje daar wat afvlakt. Hier gaf de fysio ook aan dat de maxi cosi dan echt niet zo erg is en we hem daar juist ij konden laten blijven slapen.

2 jaar geleden

Lekker laten slapen! Ons zoontje wilde eerst nooit in de wagenbak en wel in de maxicosi en zat hierdoor af en toe ook langer dan 2 uur erin. Op dat moment het slapen belangrijker

2 jaar geleden

Lekker laten liggen, ik vind het belangrijker dat ze slaapt dan waarin. Tuurlijk niet een hele nacht en zodra ze wakker wordt eruit halen, maar als ze slaapt, laat ik haar lekker even liggen.

2 jaar geleden

Volgens onze osteopaat kunnen ze daar prima langer dan 2u inliggen. Tot ong 4u is er weinig aan de hand!

2 jaar geleden

Onze osteopaat gaf aan dat maxi cosi een tijd aan geeft om zichzelf in te dekken maar dat je kindje prima langer er in kan zitten

2 jaar geleden

Maximaal 2 uur achtereen/per dag. Een keer wat langer maakt inderdaad niet uit. In de autostoel worden ze in een houding gedwongen en kunnen ze niet vrij bewegen. Af en toe wat langer in het stoeltje is echt geen probleem. Op andere dagen kun je het gebruik welllicht wat beperken:)

2 jaar geleden

Onze osteopaat gaf aan dat ze in de maxi cosi juist in een natuurlijke houding liggen, dus als mijn baby daar in slaap valt dan laat ik haar lekker slapen. Maar natuurlijk niet de hele dag in de maxi cosi, maar als je baby daar 3/4 uur in slaapt als je bij een vriendin bent is dat prima vind ik.