24 Reacties

3 jaar geleden

Wat je ook kunt doen (dat deden wij in het begin), wegwerpmatjes van de kruidvat onder de baby leggen, of vanaf het kontje!

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem0201

Wat je ook kunt doen (dat deden wij in het begin), wegwerpmatjes van de kru ...
Idd. Wij hebben er 2 per aankleedkussen en leggen er idd zo'n vel over

3 jaar geleden

Ik heb er nu 3 in huis. Wil ook een tweede aankleedkussen, dus twijfel of het genoeg is. Ik ga kijken of een hydrofiele doek erop genoeg viezigheid tegenhoudt, die heb ik zat 😜

3 jaar geleden

Ik kreeg van mijn kraamverzorgster te horen dat overal 3 het makkelijkste er is. 1om de hoes, 1reserver en 1 in de was. Ook dit met lakentjes etc. Maar als je niet zo vaak wil wassen zou ik meer doen of indd de wegwerp gebruiken.

3 jaar geleden

Wij hebben er in totaal 5, 2 voor beneden en 3 voor boven. .. maar wij hadden ook vrij vaak een ongelukje 😝

3 jaar geleden

Ik heb 2 verschoontafels met verschoonkussen. Per verschoonkussen heb ik 3 hoezen, maar 2 is ook echt wel genoeg, hoor.

3 jaar geleden

Hier twijfelde we nog voor een extra aankleedkussen voor beneden, maar aan de reacties te zien dus aan te raden haha?

3 jaar geleden

Een handdoek en/of een hydrofiele doek doet hetzelfde is mijn opinie ;) vooral niet teveel kopen, beter voor je portemonnee, en voor het milieu .. maar je wordt ook iets minder precies bij een derde. Ik leg ze beneden ook gewoon even op de bank met doek, zonder aankleedkussen eronder.

3 jaar geleden

Wij hadden er 2, heb er vanmorgen 3 bijgekocht. Maarcook omdat ik ze ook in de reiswieg gebruik als lakentje en in de wieg op onze kamer (daar heb ik ook 2 jersey hoeslakentjes voor). Heb ze gewoon van de zeeman voor n paar euro.

3 jaar geleden

Ik heb er 3 gekocht, en een paar 5-hands via via gekregen. Die zien er niet meer uit maar die gebruik ik als reserve. Zo hoefde ik er niet té veel nieuw te kopen.

3 jaar geleden

Ik heb er drie nieuw gekocht.. leg er ook hydrofiel luiers onder. Die ik tweedehands heb gekocht. Plus heb ik ook van die Matras Onderleggers voor mijzelf mocht het water snachts breken. En daar zitten zoveel in 1 pak die kan je ook op het aankleed kussen leggen 😘🍀

3 jaar geleden

Ik heb 2 nette Aankleedkussenhoezen voor in het kamertje en 3 simpele voor het kussen beneden. Leg er ook nog een hydrofiele luier over heen maar bij m’n dochtertjes had ik toch vaak een ongelukje waardoor er weer een schone omheen moest.

3 jaar geleden

Wij hadden er twee maar na de eerste nacht kwamen we er al achter dat we te weinig hadden. Kindje met reflux en spuitpoep . We hebben er 5 inmiddels en dat bevalt beter. Vooral in de eerste 6 maanden hadden we dat nodig. Ohja, en een hydrofiele doek op de hoes leggen: leuk, daar gaat de vloeistof gewoon doorheen. Resultaat: nog meer was ..😬

3 jaar geleden

Ik heb er veel. Maar ik verschoon het dan ook bij het eerste vieze veegje. En aangezien ik niet voor een kussenhoes elke keer direct de machine aan wil zetten vind ik het fijn om er meerdere te hebben.

3 jaar geleden

Minimaal 3. Een er op, in in de was en 1 schoon. Overigens handig om er altijd een hydrofiele doek op te leggen. Dan hoef je soms alleen ff de doek te vervangen.

3 jaar geleden

Wij knipten in het begin de kraam onderleggers in stukken en deze onder de billetjes scheelt een hele hoop was

3 jaar geleden

2 is genoeg hoor! In het ergste geval doe je even een hydrofiel erover. Sowieso hebben we die er altijd tussen liggen. Wij doen nu 3 voor 2 kinderen...

3 jaar geleden

Wij hebben een kussen boven en beneden en per kussen 2 hoezen. Merken dat dit echt wel nodig is haha😆

3 jaar geleden

Wij hebben boven en beneden een kussen en in totaal 3 aankleedhoezen met als tip van de kraamhulp nog een matrasbeschermer erop zodat je die lekker weggooit ipv direct te moeten wassen.

3 jaar geleden

Ik heb de volgende regel op alles toegepast 1 op het product, 1 schoon in de kast en 1 in de was. Aankleed hoezen maar ook lakentjes ;)