Ik heb het idee dat mijn zoon hier echt heel goed in is. Dit zijn vrij kleine blokjes en hij heeft er 11 opgestapeld! Is dat normaal of is dat snel? (Hij is van 13-7-22.)
Wauw wat knap!
In de baby+ app staat nu 'bouwt toren van 4 blokjes' dus hij doet dit erg goed vind ik.
Ons zoontje bouwt een toren van 5 a 6 blokjes en vindt het dan vooral fantastisch om zo snel mogelijk om te gooien 馃ぃ dus of meer lukt dan 6 weet ik niet haha.
Dit is heel goed voor die leeftijd!
Knap dat hij de focus en het geduld heeft. En hoe hoger het wordt hoe voorzichtiger hij de blokjes erop moet leggen natuurlijk dus ook motorisch heel knap.
Mijn dochtertje stapelt niks馃槀 maar ik weet vrij zeker dat ze het kan alleen ze vindt het totaal niet interessant.
Wat knap!! Hier kan ze ook goed stapelen, maar ze is nog steeds een grote voorstander van het zo snel en zo hard mogelijk om gooien. Dus heb niet goed inzichtelijk hoe hoog ze kan stapelen haha. Maar zeker niet zo hoog als jouw zoon.
Onze jongste stapelt net zo hoog dat ze het om kan gooien. Soms 3 hoog, soms 7 hoog. Het is maar net hoeveel geduld ze op dat moment heeft.
Dit is wel een gigantische toren voor een 1,5 jaar oud kind overigens.
Heel knap! Mij zoontje wilt alleen met blokjes aan tafel spelen en dan kan hij er 7 stapelen, hoger komt zn arm niet door de tafel. En geweldig dat ie het vind om ze weer om te gooien馃槄