9 Reacties

2 maanden geleden

Hier een dochter van 2 en baby nr 2 is onderweg. Uitgerekend in november 😁

2 maanden geleden

Ik heb een zoontje van 2 en een dochtertje van 9 maanden. Het is best hectisch met 2 kinderen, een man die PTSS heeft, een hond en 2 katten, maar we maken er het beste van. De kinderen hebben het in ieder geval gezellig samen

2 maanden geleden

Jongetje van 2 jr en 3 maanden november de 2e jongen of meid 😃

2 maanden geleden

Haha ik vind het wel een mooi bericht, ‘hoe is het leven met 3 kids’. Geen idee :) vraag het me ook wel eens af al heb ik genoeg mensen om me heen met drie. Maar iedereen zn eigen situatie zeg maar.. Wij hebben twee jongens, 2 jr en bijna 8 mnd. Die hebben het enorm leuk samen. Een derde wil mijn man niet en ik ben er ook oké mee. Soms fantaseer ik wel over een derde maar denk dat het fysiek voor mij geen goede keus zou zijn, en eigenlijk zijn we wel gewoon compleet zo!

2 maanden geleden

Dochter van 2 jaar en 3 maand en een zoon van 3 maand

2 maanden geleden

3 kids hier

2 maanden geleden

Ik vraag me dit ook regelmatig af terwijl ik pas net een 2e kindje heb van 3 maanden oud. We weten nog niet of we zo compleet zijn. We hebben tegen elkaar gezegd dat we kijken hoe het gevoel is als onze baby 9 maanden tot 1 jaar is. Als het dan nog ‘oncompleet’ voelt, dan gaan we misschien nog wel hopen op een 3e kindje ☺️

2 maanden geleden

Wij hebben er een van 2 (juli) en een van 4 (juni) geloof dat de echt zware jaren voorbij zijn. We houden het hier bij. Misschien later een huisdier.

2 maanden geleden

Wij hebben 2 kindjes. Eentje van juli 22 en eentje van januari 24. Ondanks dat we geen 3e willen, omdat het mentaal niet goed gaat met mijn man. Vind ik het jammer dat ik nooit meer het gevoel ga hebben van een kindje in mijn buik. Een baby die na de bevalling boven op je wordt gelegd