8 Reacties

14 dagen geleden

En begrijp mij niet verkeerd, ik wil er alles aan doen dat het postief is voor ons dochtertje. Maar soms weet ik even niet meer hoe ik dit het beste kan aanpakken…..

14 dagen geleden

Stop! Zo'n man zou ik niet in het leven van mijn kind willen. Of het vader is of niet. Ik heb zelf ook geen contact meer met mijn vader, om veel minder erge dingen en sommige mensen vinden dat zielig voor mijn kindjes, maar beter geen opa dan een opa waar ze niet op kunnen bouwen (zelfde geldt in jouw situatie). Je kan je kindje beter jezelf geven, dan dat je geforceerd hem in haar leven laat en uiteindelijk jou iets aan doet waardoor je kindje helemaal zonder ouders komt te zitten. Je kindje voelt de spanning tussen jou en hem echt wel. Dus mijn ingeving is echt STOP. Volg je gevoel. Bij mij gaan 100 alarmbellen af als ik dit lees. Stop.

14 dagen geleden

Reactie op Miriam-pino

Stop! Zo'n man zou ik niet in het leven van mijn kind willen. Of het vader ...
Ja als jij het zo zegt heb je helemaal Gelijk….. want stel het loopt uit de hand en er gebeurt wat inderdaad met mij. En mijn kind komt niks te kort dus daar ligt het niet aan.. en ik herken het ook wat je zegt ik heb ook geen contact met mij vader om minder erge dingen en vind het prima zo. En het is inderdaad heel geforceerd nu. Bedankt voor jou mening dan zie ik het eens van een andere kant!

14 dagen geleden

Als man... Direct verbreken en contact opnemen met veilig thuis. Samen met hen gaan werken aan voorwaarden. Daarnaast, elke bedreiging aangifte doen.

14 dagen geleden

Wat een heftige situatie zit je in. En het constant schakkelen tussen jou gevoel en het gevoel voor je dochter dat je haar een vader figuur wilt bieden. Maar dit is geen vader. Vere van stabiel. Wat veel doet met jouw emotionele level en dus van je dochter. En daarnaast komt ook nog dat dit haar voorbeeld is hoe een vader (man) met een vrouw om gaat. Wat voor haar een vertekend beeld gaat geven op het mannelijke geslacht dus haar wereld inkleurt hoe zij naar mannen kijkt. En mannen later met haar om mogen gaan! Omdat hij zo met jou omgaat. Jullie zijn beiden haar eerste voorbeelden. Mijn moeder heeft altijd goed gepraat over mijn vader en ze liet de bal altijd bij hem maar hij liet het afweten. Uiteindelijk was mijn Opa mijn voorbeeld vader.. wat ik hiermee wil zeggen probeer gezonde vader figuren te vinden voor het leven van je dochter (misschien is dat er ook al:)) Dit gaat haar helpen in de toekomst - niet een vader die zijn emoties niet onder controle heeft. Mijn moeder bleef altijd zeggen " hij houd van je, je vader... En op een dag zal je het allemaal begrijpen " Ik stuur je veel kracht! Je bent ook een goede moeder als je afstand neemt voor je eigen welzijn en dat van je dochter 🤍

14 dagen geleden

Reactie op vanla

Ja als jij het zo zegt heb je helemaal Gelijk….. want stel het loopt uit de ...
Inderdaad helpt het soms om een visie van buitenaf te krijgen die verder jou niet kent. Maar huiselijk geweld (of je kind het ziet of niet) is niet acceptabel. Verder de reacties die hierna zijn gekomen slaan ook spijkers op hun kop. Kies voor julliezelf! En heel veel sterkte gewenst

14 dagen geleden

Reactie op Nikkiii333

Wat een heftige situatie zit je in. En het constant schakkelen tussen jou g ...
Je hebt inderdaad gelijk ik zou ook nooit slecht over hem praten En inderdaad dit is geen voorbeeld zo moet ik er ook naar kijken! Maar ik ben soms Bang dat hij later stel me dochter gaat contact zoeken later Dat hij alles bij elkaar liegt en dat ze hem dan gelooft.. ookal weet ik dat ik totaal niks doe alles wat ik wou was een familie maar helaas hij niet

14 dagen geleden

Reactie op vanla

Je hebt inderdaad gelijk ik zou ook nooit slecht over hem praten En inderda ...
Je hebt dan jaren lang aan je dochter bewezen dat je er voor haar bent. Als ze hem dan enige tijd gelooft moet je er op vertrouwen dat ze terug komt. Het is aan jouw nu om een ijzer sterke band met haar te bouwen en een gezond vader figuur in haar leven te introduceren. Zodat ze weet hoe een man met haar om mag gaan. Wat jouw standaarden/grenzen zijn ziet ze bij jou en zal ze kopiëren. En wat betreft haar vader. Hij geeft duidelijk aan dat hij dat niet wilt zijn een vader.