33 Reacties

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Onze meid is 13 maanden en altijd al erg fors geweest, dus vanaf 5 maanden ging het babybadje al niet meer, balen want was een mooi, duur en handig ding hahaha. Ze zit sindsdien in een ‘badring’ in bad en dan zit ze dus lekker haar ding te doen met speeltjes, badboekjes en heeeeel veel gespetter haha. Halve badkamer drijfnat daarna. Kind wordt hyper en happy van water! Onder de douche zet ik haar ook wel eens. De ultieme life hack die ik online zag (en voor jou zonder bad dus misschien ook top): voor 30 euro die kunststof kinderstoel van Ikea (dat witte kuipje op hoge poten) onder de douche zetten, kind erin en funnnn!! Ze zit veilig en heeft de tijd van haar leven haha. Soms ga ik erbij en dan maken we er samen een water party van, dan sta ik dus naast die kinderstoel en kan ik makkelijk haar haren wassen en alles goed soppen en afspoelen. Die stoel hebben we dus standaard daarvoor, beneden staat de Stokke-stoel.

2 jaar geleden

Hier kleine man en zou nog prima in badje kunnen. Maar hij vind douchen fijner. En wij vinden het makkelijker. Wij hebben ook geen bad. Wij hebben inderdaad antislip matje van de Action gehaald. En deels tillen we hem.

2 jaar geleden

Een hondenzwembad (kleinste maat) was voor ons een enorme uitkomst. Daar heeft ie tot 3 jaar in gebadderd. Nu hebben we wel een bad, dus is het zwembadje met pensioen.

2 jaar geleden

Ik volg even. Wij hebben nu een deze van Decathlon gekocht omdat hij steeds in het babybadje ging staan en het gevaarlijk werd. Hij past goed in onze (inloop) douche en hij kan er lekker in spetteren. Echter doen wij vaak in het weekend een badje maar doordeweeks onder de douche. Nu wil hij sinds paar weken niet echt meer in onze armen blijven onder de douche (we hebben wel ook een douchehandschoen tegen het glijden). Hij wil alleen maar zelf staan, maar dat is veel te glad natuurlijk. Ik zie hier badmat staan en denk ik; briljant! Iemand tips voor een beetje goede grote badmat?

2 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Ik volg even. Wij hebben nu een deze van Decathlon gekocht omdat hij stee ...
https://www.action.com/nl-nl/p/anti-slip-badmat-48f360a1/ Deze hebben wij, is 38 x 82 cm. Je zou er natuurlijk 2 naast elkaar kunnen leggen

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/dog-pool-zwembad-voor-honden-hondenzwembad-opvouwbaar-puppy-kitten-kat-huisdier-blauw/9300000003652627?referrer=socialshare_pdp_androidapp ik heb deze gekocht voor bij opa en oma mijn meisje en ze vind het helemaal geweldig, ook fijn dat hij klein op te ruimen is. Maar ga zeker ook een badmat kopen nu ze kan staan om onder de douche te gaan 😊 Heb zelf een flexibele wasmand van de aldi gekocht en dat werkt voor nu ook nog prima, maar weet niet hoe lang ze daar nog echt plezier in heeft omdat ie wat te klein wordt (zie foto)

2 jaar geleden

Gaat ze niet staan dan? Ik heb over dit zitten te twijfelen. Maar hij gaat gelijk staan en dan lijkt me dit ook niet heel veilig. Of wel?

2 jaar geleden

Zou beide idd niet heel veilig vinden met staan. Mijn dochter staat ook op maar gaat weer zitten wanneer ik zeg dat dat moet. En als ze steeds op blijft staan dan gaat ze eruit 🫣

2 jaar geleden

Wij hebben een inloopdouche, beide kinderen gaan mee douchen met mij. Zij op de grond met een bak speeltjes en scheerschuim / goedkoop doucheschuim om mee te spelen op de douchewand. Gaat prima, ik hou hem in de gaten als hij wil staan want het kan glad zijn. Ik schoon, kinderen schoon, en nog lekker even gespeeld voor het slapen gaan. ( en de douchewand schoon 😂 )

2 jaar geleden

Wij hebben een inloopdouche. Meestal gebruiken wij nog zijn baby badje, past hij nog goed in maar hij gaat staan. Gaat wel weer zitten als ik zeg dat hij moet zitten. Soms nemen wij hem gewoon mee onder de douche. Op de arm of op de grond. Hij blijft netjes zitten op de grond en gaat lekker spelen, dus dan kan ik hem makkelijk wassen. Daarna was ik mezelf en kan hij nog verder spelen of papa droogt hem alvast af.

2 jaar geleden

Wij hebben t babybadje op de grond gezet in de douchecel. Kan hij lekker spetteren zonder dat de hele badkamer nat wordt. Hij gaat ook nog wel eens met m'n man op de arm mee onder de douche, dat droog ik m daarna af. Gaat ook prima. Wij hebben ook geen gewoon bad (helaas, dat mis ik nog wel eens 😜)

2 jaar geleden

Wij hebben dit zitbad voor ons zoontje aangeschaft. Nu al een groot succes. We vullen tot nu toe alleen het lage gedeelte

2 jaar geleden

Als we haar s avonds wassen, dan wassen we haar in de wasbak tegenwoordig en dat gaat voor nu prima, en verder doucht ze lekker mee.

2 jaar geleden

Wij hebben vam Stokke het opvouwbaar badje gekocht, ideaal ding! Je ruimt hem makkelijk op en neemt hem ook makkelijk mee op vakantie etc. https://www.babypark.nl/stokker-flexi-bathr.html?color=532&gclid=CjwKCAjw8symBhAqEiwAaTA__MdfN1tftRX-CWP3EZ3v9zeE__bwzOE9WjRxZt-4puKfikN37zJqyxoCX6cQAvD_BwE

2 jaar geleden

Stokke xl badje op de grond in de douche (wij hebben ook geen bad en erg klein huis/badkamer) en ze kruipt en speelt en staat in t badje. Ze vind het geweldig 🥰

2 jaar geleden

Het babybadje was voor ons veel te laag, dus wij hadden na 5 minuten badderen al nek- en rugpijn. Vandaar na 2 weken al besloten om de kleine mee in bad te nemen. Mijn zoontje is nu 1 en een half jaar geleden zijn we verhuisd en nu hebben we geen bad meer. De kleine zit nu in een badzitje in een stokke badje dat onder de douche staat. Hem meenemen onder de douche zelf is geen optie, aangezien hij het vreselijk vindt om een plons water over zich heen te krijgen. In bad gaan is echter geen probleem

2 jaar geleden

Ons zoontje ging vrij snel staan in het babybadje waardoor onze al sinds langere tijd op de grond staat. Is nu 1 jaar en zit hier gewoon in. Gaat prima!

2 jaar geleden

Reactie op momoftwoundertwo

Dit is echt een succes bij ons!! https://www.babypark.nl/okbaby-opla-douc ...
Gebruiken wij ook! Zo leuk en handig!

2 jaar geleden

Wij zetten gewoon de wasmand in de douche, we hebben een mini badkamertje en ook geen bad. Dan kunnen we er evt nog naast staan om zelf te douchen. We hebben gewoon een halfhoge met handvaten.