4 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou het zelf eng vinden en niet doen (dan idd liever vastgesnoerd in de wagen die dan op de rem staat) maar hierbij de geldende regels hierover. Komt van website ANWB. Als je het goed voorbereidt/inleidt, zo van “Ohhhw we gaan met de bus! *Naam* moet dan wel in de buggy, anders kan het niet, ga je mee met mama?!” Met een big smile. Ik merk dat dat bij onze dochter wel helpt, dat je het vooraf goed uitlegt en ook zegt: en daarna mag je weer lekker los lopen. Veel plezier!

2 jaar geleden
Soms zet ik haar toch in de buggy, ondanks dat ze tegensputtert. Als ik rustig tegen haar praat, dan kalmeert ze soms ook. Soms helpt eten in de hand of een knuffeltje.
Maar ik ben ook wel eens zonder buggy op pad geweest met haar, we wonen vlakbij de halte en de bestemming was ook vlakbij een halte. Ze vond het fantastisch tussen de grote mensen.
2 jaar geleden
Ja als ik hem in de buggy zet is het aan een stuk door schreeuwen "uit uit uit", ik kan het hebben maar het lijkt me dus ook niet fijn voor de medepassagiers.
Ik ben vamiddag met hem geweest, hij vond het echt heel leuk! Bij de halte zei hij al tegen iedereen hoi en zwaaide hij naar ze. In de bus hetzelfde. Ben helemaal achterin met hem gaan zitten zodat we achter een wandje zaten mocht de bus ineens hard moeten remmen oid. En ik heb hem de hele tijd op mijn schoot vastgehad terwijl hij uit het raam keek en iedere auto en boom vrolijk aanwees. Zo'n simpel klein uitje en hij was er helemaal vrolijk van 😁
2 jaar geleden
Reactie op Leto
Ja als ik hem in de buggy zet is het aan een stuk door schreeuwen "uit uit ...
Wat leuk. Lekker op avontuur 😃