7 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij kan je er niks voor doen. Een tweede/derde/vierde.....zakt sowieso vaak pas echt volledig in bij de bevalling. Althans dat is mij verteld. Ben zwanger van nummer 4 ,en alleen mijn eerste is ingedaald geweest. Rest alleen stukje maar niet geheel.

2 jaar geleden

Op een yogabal zitten, of kleermakerszit, om zo de bekkeningang optimaal ruimte te geven. E vt als het je lukt wandelen zodat de zwaartekracht helpt. Werkt niet altijd, ligt ook aan je hoeveelheid vruchtwater/soepelheid van je buikwand etc of die kleine er zin in heeft.

2 jaar geleden

Vandaag bij yoga hebben we daar oefeningen voor gedaan. Inderdaad op zo’n bal en je bekken kantelen van voren naar achteren. Daarna een cirkel draaien met je bekken en ook weer goed kantelen. Toen achtjes/krakelingen en als laatste een U-vorm. Wie weet helpt het!

2 jaar geleden

Ik heb geen tips, ik had graag gewild wat het nog even duurde maar ben nu 32 weken en de baby is al bijna 6 weken ingedaald🙈

2 jaar geleden

Zoek eens op Spinning Babies 😊

2 jaar geleden

Reactie op Kleine86

Volgens mij kan je er niks voor doen. Een tweede/derde/vierde.....zakt sowi ...
Mij ook gezegd, maar hier daalde alleen nummer 3 in voor de bevalling. Met een week of 37. Ben heel benieuwd naar nummer 4. Nu 32 weken, maar echt flink boven het bekken

één maand geleden

Reactie op Kleine86

Volgens mij kan je er niks voor doen. Een tweede/derde/vierde.....zakt sowi ...
En hoe zijn jou andere bevallingen begonnen dan als ik vragen mag?